recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forfærdelig reklame baggrund
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forfærdelig reklame baggrund

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 06:53
Vedr. betaling: Så skal I være velkomne til at lukke min profil, hvis dette gennemføres! I det mindste, kunne I prøve med at enkelte dele af sitet eller artikler kunne være betalingskrævet - og så lade resten, herunder forummet være frit tilgængeligt.

Synes egentligt, at der før har været "helsidesreklamer" på, UDEN brok. Men måske det skyldes Telia's forfærdelige farver? I så fald skal klagen jo ikke gå til Recordere!!Big smile

Det med, at en nyoprettet tråd ikke altid vises, har jeg også NOGLE gange været ude for. Nogen tid senere er den så kommet på... Det kan måske være manglende diskoprydning, eller manglende sletning af browserdate hos mig selv?

Redigeret af turbo2 - 28-Februar-2013 kl. 06:55
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 07:14
@Turbo2:
Recordere overvejer ikke betaling. Det var et forslag som @Roland kom med, og som vi besvarede. Recordere.dk tror ikke på betaling på vores site. Vi tror på en god balance mellem reklamer på nyhedssiden og i vores forum. Smile

@quadrago:
Nej. Det er det wallpaper, som hverken havde animationer eller flimren.

@Roland:
Der er ingen "falden på halen" for ussel mammon fra vores side. Vi syntes faktisk at den kampagne vi kørte sammen med Telia i går, var pæn og respektfuld overfor sitet, og vi glæder os til at gentage den med nye bannere senere på året.

At du syntes at vores svar er arrogante, kan i min optik kun skyldes at du ikke kan lide dem. Vi har forholdt os til dit indlæg, og svaret dig på bedste vis. Smile

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 07:36
Jeg må indrømme, at jeg også fandt grafikken ikke passede sammen med resten af sitet, og det første jeg gjorde var at sørge for, at min browser ikke længere kunne finde den baggrundsfil, når den forsøgte, så siden igen var til at holde ud at se på...

Det kan vel ikke ligefrem være meningen med en reklame, at den skal få folk til at tage skridt til at fjerne den?

Redigeret af HeartWare - 28-Februar-2013 kl. 07:36
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 08:36
Er der nogen der har et screendump af baggrunden? Jeg synes bestemt ikke jeg så den i går da jeg var herinde. Men måske er jeg bare blevet immun efter knap 20 år på nettet ;)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 09:12
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Må indrømme at mine ellers daglige besøg her på siden stopper og først kommer tilbage, når denne totalt ødelæggende reklame baggrund er væk !
Det er vel ikke meningen, at brugerne ikke har lyst til at frekventere siden pga. så voldsom en reklame. Det gi'r jo færre hits - eller hür ??

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Men det kan vel ikke være meningen at man som bruger skal sidde og få så ondt i øjnene (og hovedet) pga. af en så belastende(læs flimrende) reklame, der fylder mere end selve indholdet ??

Drama queen much? I stedet for at komme helt op i det røde felt over en animation, er en bedre løsning at lære at ignorere sådan nogle reklamer og koncentrere sig om indholdet - for der kommer bestemt ikke færre af dem med tiden generelt på hjemmesider.

Jeg er også meget nysgerrig efter at se den reklame, så hvis nogen har et screenshot så post det endelig.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 09:23
Det område af siden der nu er grøn/hvid (eller snelandskab afhængigt hvor man er) hvar lilla med Telia mange logo'er (de blinkede så vidt jeg husker).

Det var MEGET forstyrrende!

Mere generende reklamer = flere blokerer reklamer = færre reklamevisninger = færre penge.

Redigeret af lunddal - 28-Februar-2013 kl. 09:24
Til top
Spaghetti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Februar-2006
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spaghetti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 09:27
Hold da op hvor folk hyler....

Ja det var ikke en speciel pæn Telia-baggrund, men det kan man sgu godt overkomme og fokusere på indholdet.

Sitet her, er på min top-10 over mest besøgte sites.... Det kommer ikke til at ændre sig, Teila-reklame eller ej!

Tåkrummende at folk overhovedet bruger energi på at brokke sig over sådan noget. Sitet skal sgu da have en indtægtskilde, for at skidtet kan eksistere... Hvis det kræver grimme reklamer i ny og næ, så fred være med det! Det er jo ikke engang fordi at der er store pop-ups, lyd-reklamer... Det kunne være LANGT værrere!

Fuld opbakning til folkene bag recordere - herfra Clap 
Pioneer 5090H,Popcorn Hour C-200 & A-400
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 09:43
Hej Alle

Meningen med kampagner af den art, er netop at man skal blive opmærksom på dem.

Hvis de bare falder i med hjemmesiden, så ingen opdager dem, så har de jo ingen værdi Smile

Det var et statisk baggrundsbillede, ligesom snevejret, og det så sådan ud:

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 09:46
Jeg lever til dagligt af og trykke reklamer i lange baner, nogle gange kommer der logoer og ideer på banen som bare er at strække tingene til grænsen (vi kan påvirke tingene lidt, hvis vi har en god argumentation via vores knowhow, ellers så er reklamefolk meget stålsatte når de har valgt en vej), og mine produktionsfolk korser sig.. men det er dem som bestiller varen som bestemmer hvordan tingene skal se ud.. ellers så kan det jo være de lægger pengene i en anden kasse.. og det er vi jo ikke interesseret i... husk på det der vises 1 sted er måske en del af en større helhedsprofil der præsenteres over flere medier.. så kan man ikke bare lave om på designet.. så skal der være en rød tråd.
Jeg syntes generelt selvom jeg også er træt af reklamer så er det et nødvendigt onde for at sikre en indtægt der kan drive et site.. og det er fair, alternativet er brugerbetaling.. også tror jeg hurtigt det går tilbage.. jeg læste feks. stiften.dk ofte.. nu har de indført brugerbetaling, og jeg har faktisk ikke været der siden.. gudved hvordan deres trafik ser ud på siden... jeg tvivler på det har bedret deres økonomi.
Sålænge at reklamerne ikke er dynamiske og blinkene/bevægene(fysisk), rollover eller begynder at snakke til dig, så lever jeg med dem... kønne eller mindre kønne..
Og det er jo tit sådan at det er kontroversielle reklamer der skaber meget opmærksomhed og debat, om det så er på indhold eller udseende.. og sådan vil udviklingen jo nok fortsætte.

Redigeret af rhsin - 28-Februar-2013 kl. 09:50
Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 09:58
Nu benytter jeg som oftest min iPad 2 til internetsurf, og der fylder Recordere-indholdet hele skærmen, så der ikke kan ses nogen baggrund, så intet er så skidt at det ikke er godt for noget (den "lave" skærmopløsning).

Eller er det 4:3-formatet, der gør det?
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Det område af siden der nu er grøn/hvid (eller snelandskab afhængigt hvor man er) hvar lilla med Telia mange logo'er (de blinkede så vidt jeg husker).

Det var MEGET forstyrrende!

Mere generende reklamer = flere blokerer reklamer = færre reklamevisninger = færre penge.

Flere blokerer reklamer = fære penge = ingen recordere.dk

Du skal huske hele ligningen
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 10:14
Drej skærmen 90 grader - sådan bør de fleste site's læses anyway..

Eller som jeg gør på arbejdet. Tilpas vinduet, jeg har intet imod at mit chrome vindue fylder halvdelen af min ene skærm. Så er alt Telia skåret væk, og det er ej heller irriterende på andre sider. :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu