|
Formatere HDD der stammer fra en recorder |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg kender selvfølgelig programmet da jeg selv har en Linux boks. Men diskene skal ikke læses, men formateres. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Dammeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
||
Ok, så er jeg bange for at din egen vurdering er korrekt. Jeg har formateret mange diske med diskpart, så dine er desværre nok gået til de evige græsmarker.
|
|||
![]() |
|||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
||
Hej. Jeg ved ikke om din LG Recorder stadig virker? For så ville jeg først teste dine LG Harddiske i enten den, eller med Ext2Fsd-0.69.exe. Bare for at finde ud af de virker, eller IKKE? Ellers vil jeg mene at AOMEI partition Assistant, er et bedre værktøj end DiskPart. Her lister jeg nogle af de funktioner op, som måske kan kan hjælpe dig videre: AOMEI partition Assistant: Quick Partition Delete all Partitions Properties *** All Tools Partition Clone Wizard Extend Partition Wizard Partition Recovery Wizard Hvis alt andet IKKE virker, ville jeg prøve at Clone en NTFS Partition til en af dine LG Recorder diske. Og så reboote. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 26-Januar-2022 kl. 10:01 |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
||
Recorderen er skrottet. Du vil kunne se i mit allerførste indlæg i denne tråd, at Aomei Partition Assistent netop er et af de mange programmer jeg har forsøgt med. Der kan ikke clones til en harddisk der ikke kan initialiseres. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
||
![]() |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
![]() Ja, det kommer her. Det er disk 2.
![]() |
|||
Samsung UE55F7005
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
||
Har du initialiseret disken?
Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
Jamen det er jo det der er problemet. Det kan jeg ikke. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
||
Det har du ikke skrevet før nu. Tidligere har du skrevet at du ikke kan oprette en ny partition. Klaus
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
||
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
For at gøre det helt klart: Jeg kan hverken slette, initialisere eller formatere diskene. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
|||
![]() |
|||
||
Det har jeg også selv tænkt på. Min Quadbox har været travlt optaget med Australian Open de seneste mange dage, men i eftermiddag skulle den blive ledig så jeg kan prøve. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |