|
Formatering af bærbar |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for info. Det havde jeg ikke set man kunne.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Det er ikke helt det samme som at formattere disken. Jeg har været ude for på en pc at det ikke var nok, men at jeg var nødt til at inst. fra USB.
|
|
![]() |
|
bocaj123 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Jeg har gjort dette på over 10 computere nu og har adrig haft problemer..
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Så skal han enten klone med en ny disk (SSD) inden eller efter. Med USB kan han udskifte disken og installere med det samme. Tiden vil jeg tro er den sammen, måske lidt hurtigere med USB.
|
|
![]() |
|
bocaj123 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
OP nævner ikke noget om at skifte til SSD?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Se igår 18.58 |
|
![]() |
|
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Som udgangspunkt skal jeg ikke skifte harddisk.
Dog vil det være rart at få afklaret om en formatering er bedst eller om man kan nøjes med en nulstilling.? |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Det er der nok ingen der kan svare dig på. Jeg har efterhånden inst. en del Windows 10 pc. Nogle har en nullstilling være nok, andre gange har det ikke, så jeg har bare vennet mig til kun at lave en ny inst. vi USB, hvor jeg formatterer HD, for så er jeg sikker på, at der ikke er noget tilbage på harddisken.
|
|
![]() |
|
Hej igen
Nulstilling virker på åbenbart ikke. Når jeg vil dovnloade win 10 vælger den automatisk amerikansk som sprog. Jeg vælger så at lave det om til dansk og den advarer så imod at jeg skal installere den samme version eller jeg skal bruge en ny produktnøgle. Men skal jeg ikke bare vælge dansk, for jeg vælger jo ikke en anden win 10 udgave eller skal jeg vælge amerikansk og så lave sproget om til dansk? Jeg har før rettet sproget fordi det stod på engelsk, ved ikke hvorfor den selv har valgt det. Det er forresten en HP.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
Den download version bliver med alle sprog så vidt jeg husker, og normalt finder den selv ud af hvor du befinder dig (ud fra internetforbindelse) ved installation, og vælger dansk som default. Krav til ny produktnøgle kommer hvis du installerer PRO version, og den tidligere produktnøgle kun er til HOME f.eks. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
Amazon.de har stadig Windows 10 licenser (OEM, både Home og Pro) til ca. 20€ hvis du mangler en nøgle.
|
|
![]() |
|
Har også valg downloade tool, men af en eller anden grund tror programmet at det er engelsk version. Hvis jeg vælger dansk kommer den nævnte advarsel.
Redigeret af fc-andeby - 12-November-2016 kl. 00:05 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |