recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Formatering af bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Formatering af bærbar

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
fc-andeby Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fc-andeby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 00:03

Har også valg downloade tool, men af en eller anden grund tror programmet at det er engelsk version. Hvis jeg vælger dansk kommer den nævnte advarsel. 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 05:35
Oprindeligt skrevet af rawi rawi skrev:

Amazon.de har stadig Windows 10 licenser (OEM, både Home og Pro) til ca. 20€ hvis du mangler en nøgle.

Hej.

Jeg ville passe på med at købe en af disse.
Der er mange virkelig dårlige kundeanmeldelser:


Hilsen Carsten.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af fc-andeby fc-andeby skrev:


Har også valg downloade tool, men af en eller anden grund tror programmet at det er engelsk version. Hvis jeg vælger dansk kommer den nævnte advarsel. 
Har du valgt "Opret installationsmedier til en anden computer"




Og dernæst fjernet flueben i "Brug de anbefalede indstillinger til denne PC"




Så burde du kunne vælge det ønskede sprog og 32/64 bit version uden brok, for MS tool ved jo intet om den anden ønskede PC's status  Wink

Mvh. JørgenT
Til top
fc-andeby Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fc-andeby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 10:55
Yes er godt klar over det. Var bare usikker på om Windows vil brokke sig når den registrere.

Jeg er lidt forsigtig når det nu ikke er min computer, hvis det havde været min egen havde jeg gjort det som det passede mig ☺️
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af fc-andeby fc-andeby skrev:

Jeg er lidt forsigtig når det nu ikke er min computer, hvis det havde været min egen havde jeg gjort det som det passede mig ☺️
Du kan jo f.eks sikre dig ved at lave en image backup på USB disk + boot CD med Macrium Reflect eller anden backup software inden du lægger den nye version på.

Så kan maskine bringes tilbage til oprindelig stand hvis det ønskes. Wink

Mvh. JørgenT
Til top
fc-andeby Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fc-andeby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 10:41
Har fået det til at virke med den danske udgave.
Blev nød til at boot op fra dvd, fordi USB fejlede.

Mange tak for hjælpen.
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 18:23
Han skriver at han har opgradere pc`en til win 10 !

Hvis det var en 32bit ver. så går det da ikke at opgradere efterfølgene til en 64bit hvis han ikke har licens til dette ??

Eller er jeg forkert på den ??



Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af cccd cccd skrev:

Han skriver at han har opgradere pc`en til win 10 !

Hvis det var en 32bit ver. så går det da ikke at opgradere efterfølgene til en 64bit hvis han ikke har licens til dette ??

Eller er jeg forkert på den ??
Jeg mener at licens normalt er til både 32 og 64 bit version.
Der er ved upgrade fra HOME til PRO version det ikke går.  Wink

Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu