|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Swiss ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2005 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
Nej i kan ringe derned og snakke med Johnny, han er butikschef. Bare sig i kender en der lige har købt det til 25.900 incl. beslag.
|
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Godt dansk tilbud: http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=260
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Kan du fortælle lidt om hvordan det helt præcist foregik med afhentning-jeg går ud fra at det er med tysk moms? Skulle du afhente det et andet sted end hvor du købte det? Hvor stor er kassen?Har du nogen ide om det? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Kassen til en 42" plasma er for stor til de fleste almindelige personbiler. Jeg blev selv overrasket første gang jeg så én, stor nok til at rumme en voksen cykel Da plasma skal transporteres opretstående, så ville jeg satse på en kassevogn, varevogn eller evt. en lukket trailer, hvis jeg skulle transportere det. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Swiss ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2005 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
Målene på kassen til panelet er: H 77 B 37 L 120 |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Tak for det-men hva med afhentning? Man ringer vel i forvejen,og bestiler det,og så...?-skal det hentes på et andet lager et ste,eller hva`? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Afhænger nok af hvor du handler. Svært at sige noget generelt om Det kan vel også være en butik, hvor du betaler ved kassen og henter TV'et omme bagved. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Man ringer til Flegaard i Padborg, spørger efter Johnny, aftaler pris, køre til Fleegard i Padborg, betaler og køre lige over grænsen på deres lager og afhenter varen. Lageret ligger i samme bygning som Fleggard Dandiscount, så fyld bilen op med Øl , Vand samt julemarcipan ved samme lejlighed |
|
![]() |
|
kenneth1605 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Vil det sige, at man ikke kan bruge FDE hvis man ønsker at tilslutte Windows XP Media Center i fremtiden - eller vil den kunne tilsluttes via HDMI? Vh Kenneth |
|
![]() |
|
Borup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
det eneste jeg ved, er at FDE ikke kan håntere pc signal, og heller ikke gennem HDMI indgangen, jeg havde selv en pc hvor jeg troede jeg kunne koble den på HDMI indgangen, så jeg kontaktede pioneer, og de oplyste at dette ikke kunne lade sig gøre. det er kun XDE der kan håntere pc signal. man hvordan det gælder for sådan et media center, det ved jeg ikke. men mon ikke det er det samme
|
|
![]() |
|
kenneth1605 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Nu er det også ligemeget - har nemlig pr dd bestilt et 436XDE hos Fleggard. Pris 25.500 - det er dog uden beslag, men jeg er tilfreds! Mvh Kenneth
|
|
![]() |
|
Borup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
det vil du ikke fortryde Kenneth, det er et fantastisk tv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |