|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
slib ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
Hvor bred er den væg i hænger et 436 tv på? Jeg overvejer selv at købe et Pioneer tv men er bange for at min væg med en bredde på 1,4 m (fra vindue til dør) er for lille til et tv på omkring 1,1 m. Er det noget jeg skal bekymre mig om |
||
![]() |
||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Jeg forstår ikke rigtigt hvad du skriver? Du kan jo måle dig til om den kan være der. |
||
![]() |
||
slib ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
![]()
Den kan sagtens være der, for væggen er 1,4 bred. Mit spørgsmål går mere på, om det vil blive for presset med så stor en skærm. Jeg har pt. et CRT på 20" så et 43" bliver noget af et spring Mit spørgsmål er altså - hænger jeres skærme på nogle større/bredere vægge? Jeg er nemlig "bange" for at tv'et kommer til at virke for stort på en så lille væg. Det er svært at se hos en forhandler, hvor stort et tv vil virke hjemme hos en selv Redigeret af slib |
||
![]() |
||
![]() |
|
Lyder som en rigtig god pris, men er der nogen forskel på garantien om man har købt produktet i DK eller Tyskland. Når I bestiller tv'et i DK og henter det i Tyskland er det vel med tysk garanti? Hvordan ser Pioneer i DK på reparation af varer købt i Tyskland? Redigeret af slib |
||
![]() |
||
PeterK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Hej Kenneth kr. 25.500 var det med eller uden højtaler uden højtaler ? mvh Peter
|
||
![]() |
||
spediegonzalas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Jeg hentede min skærm Pioneer 436XDE for 3 uger siden hos Fleggard i halligehafen over ved putgarden. Pris 23.999 uden højtaler og beslag Prisen blev aftalt men Linda Jessen
Hun har mailadresse ddhe1@fleggaard.dk Evt at Michael FRiis har henvist jer .
|
||
Venlig Hilsen Michael Friis
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Arbejder Linda i halligehafen eller i Padborg - jeg talte med en sælger i Padborg i dag og hun kunne sælge skærmen til 26.000 men kun hvis jeg købte mere. Det lyder som om, at de handler samme tv til mange forskellige priser. Købte du Michael andre elektronik produkter/varer? Skal I sende tv'et til Tyskland ved eventuel reparation eller kan I indlevere det hos en hvilken som helst forhandler i DK? Redigeret af slib |
||
![]() |
||
spediegonzalas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Har også hørt den med at de har flere priser... De har 5 butikker mener jeg. Skrev selv til 4 eller 5 og flere forskellige priser.
Men hende der kontaktede mig med en pris på 23999.- var: Linda Jessen, Fleggaard DanDiscount Heiligenhafen |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Redigeret af spediegonzalas |
||
|
||
![]() |
||
pekr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
|
Nå jeg kører da min HTPC sammen med FDE, igennen dvi på pc og hdmi på skærm, virker fint og billedet er stadig kanont. Peter |
||
![]() |
||
bace ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
|
Skal snart til selv at have et fladskærms tv, og er meget i tvivl om det skal være LCD eller Plasma..
Dem jeg umiddelbart har set som værende de mest interessante er Samsung 40" 61B model, eller Pioneer 436XDE, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal gå efter... Samsung'en har jeg følgende: For: Bedre opløsning Længere levetid Imod: Ved ikke om det supporterer 1:1 pixelmapping ? Pioneer: Hurtigere response tid Flere tilslutnings mulighedder DVB-T tuner.. Imod: Ikke HDTV opløsning (ikke 1280 punkter i breden ) Det jeg skal bruge fjernsynet til, er i forbindelse med mit HTPC setup, hvor det også skal bruges som pc skærm ( ikke kun til media center ting ) samt Selector til kabeltv... Men hvor er den store forskel rent visuelt mellem LCD og Plasma, for 1 år siden var LCD'erne meget ringe til at gengive dybde i farverne, men synes de er kommet rigtigt godt efter det... Så Håber I kan svare mig på hvad jeg bør gå efter - samt forklare mig fordel ulempe ved de 2 typer :) Mvh Mikkel |
||
![]() |
||
Borup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
hvis du skal bruge meget pc, så skal det være lcd, da plasma er meget følsom over for indbrænding
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |