|
Forskel på placering af youseekort tv/recorder? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4801 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har desværre ikke muligheden for at afprøve det...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lige en smule offtopic: - hvis du ikke har tid til at se live tv, hvo'n for du så tid til, at se alt det du optager på alle dine maskiner. Til topic: Jeg må dig være svar skyldig vedr. hvor mange kort og moduler der skal bruges til dit tv og din maskinpark af optagere.Men i fht. Bland selv og de krypterede kanaler og optagelser, så har jeg til mit Pana tv med twin-tuner - måttet anskaffe mig 2 moduler + 2 kort - for at kunne se en krypteret kanal og samtidig optage en af de andre krypterede kanaler. Det havde de ikke rigtigt skrevet noget om, da jeg tilmeldte mig Bland Selv pakken (Fuld). Men blev så det klogere og ca. en lille tusse fattigere.
Hvordan det forholder sig med en optager med kort i inden tv'et får signalet, vil jeg ikke gøre mig klog på. Ej heller hvo'n det virker med andre tilsluttede optagere.
Men håber du finder en løsning.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
JLee
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, det var ærgerligt - måske en anden læser af denne tråd kan? |
|
Samsung UE40ES7005XXE
Panasonic DMR-BCT820 DIGA Panasonic DMR-EH770 DIGA Panasonic DMR-EH63 Samsung SMT-H3126 |
|
JLee
Funktioner
Tak(0)
|
Bare fordi, man ikke har tid til at se alting live (fordi man er på arbejde, til træning eller ude at spille kamp/lave statistik på andre kampe), kan man vel godt have tid til at se tv, når man endelig er hjemme. Og så er der jo hele natten, når man lider af søvnløshed |
|
Samsung UE40ES7005XXE
Panasonic DMR-BCT820 DIGA Panasonic DMR-EH770 DIGA Panasonic DMR-EH63 Samsung SMT-H3126 |
|
JLee
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, men måske ved de det ikke i kundeservice - eller rettere salgsafdelingen? Jeg fik jo at vide, at jeg blot skulle have ét kort i mit tv, og så ville jeg kunne tilslutte alle de recordere, jeg ville, og optage forskellige kanaler på hver enkelt tuner. Det er tydeligvis ikke tilfældet! Men du lyder som om, du har prøvet at optage og afspille krypterede kanaler uden kort? Og det virkede ikke, selvom du abonnerede på de pågældende kanaler og havde adgang til dem via dit kort? Kunne du evt. overtales til at optage to vilkårlige programmer på en recorder uden kort indsat og så se, om der kan afspilles efterfølgende efter indsættelse af kort? Og måske samme eksperiment med kun ét kort indsat i recorderen? Og tak - det tyder mere og mere på en standard fuldpakke, desværre.... |
|
Samsung UE40ES7005XXE
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror du gør det til et større problem end det nok er. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |