recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag = ny menu til ’Bedømmelser’
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForslag = ny menu til ’Bedømmelser’

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2006 kl. 16:13
Når man har opnået et omdømme som det der kendetegner rekorder.dk, så skal man tænke sig godt om før man gør noget der måske trækker ned i folks bevisthed.

Som det nu fremstår er der ingen tvivl om at recorder.dk har et image der virker seriøst på de der besøger sitet, vel. De anmeldelser der er, bærer præg af seriøsitet og de er meget overskuelige og lette at forstå, uden at være skrevet i et sprog der kræver en højere eksamen, hvilket absolut ikke er nogen kritik, tværtimod. Det skal netop være på denmåde. Det er jo samtidig mulig at kommentere det man har læst eller føje til.

Jeg vil ikke have noget imod bruger anmeldelser, men det syntes jeg jo der allerede er, måske ikke i en så direkte form som foreslået, men den er der dog på en meget oplysende måde, idet man ret let kan se hvad andre mener om et produkt. Eller man kan bare stille et spørgsmål og straks er der mange der vil dele ud af deres erfaring. Det virker da godt!

Brugeranmeldelser kunne jo også fungere på den måde, at et forslag kunne sendes ind til gennemlæsning og hvis det så syntes at have den rigtige kvalitet og interesse kunne det gengives under rubrikken, brugerbedømmelser.   

Jeg foretrækker altså at bibeholde den nuværende udformning, frem for en mere løs rubrik med anmeldelser. Det er godt som det er, selv om jeg syntes man lærer rigtig meget af andres erfaringer, ikke kun en professionel anmelders.

Ken

Til top
janelne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2006 kl. 16:47

Oprindeligt skrevet af Ken_T Ken_T skrev:

Når man har opnået et omdømme som det der kendetegner rekorder.dk, så skal man tænke sig godt om før man gør noget der måske trækker ned i folks bevisthed.

Hvor skulle bruger-bedømmelser trække ned i omdømmet? Jeg synes det vil være et kæmpe plus! Jeg tror edbpriser.dk har fange faste læsere, i det man her kan læse bruger-bedømmelser.

Oprindeligt skrevet af Ken_T Ken_T skrev:

... recorder.dk har et image der virker seriøst på de der besøger sitet, vel. De anmeldelser der er, bærer præg af seriøsitet og de er meget overskuelige og lette at forstå ...

Der har i hele 2006 været én (bemærk kun 1 eneste) anmeldelse af en HDD-recorder!!! Det må siges at være rimelig begrænset ... Der er behov noget mere liv, hvad det angår!

Igen ... bemærk, det er ikke bruger-anmeldelser jeg ønsker, men bedømmelser

Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu