recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til det fuldendte fladskærms-tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForslag til det fuldendte fladskærms-tv

 Besvar Besvar Side  <1 46474849>
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 08:24
Mon ikke de involverede personer nok skal skrive i denne her tråd, når der en opdatering omkring produktet?
Er vel ingen grund til at spamme, om der er noget nyt Tongue  heheh
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Mon ikke de involverede personer nok skal skrive i denne her tråd, når der en opdatering omkring produktet?
Er vel ingen grund til at spamme, om der er noget nyt Tongue  heheh
Jeg er sådan set enig med dig,men hvis nogen (jeg) nu står og overvejer et 3D tv, men lige vil se/høre hvordan det skrider frem med projektet (som måske kunne være et alternativ), så ville det da være rart med en updateWink
 
Det er vist en måned siden der er kommet nyt fra projektet. 
 
Kører det ?
Sover det ?
Er det dødt ?
 
Der er jo rigtigt mange der har fulgt tråden, skrevet idéer og debateret, så derfor ville det da være rart at vide.Smile
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Jeg er sådan set enig med dig,men hvis nogen (jeg) nu står og overvejer et 3D tv, men lige vil se/høre hvordan det skrider frem med projektet (som måske kunne være et alternativ), så ville det da være rart med en updateWink
 
Du skal nok ikke satse på dette TV, hvis du vil have 3D...
 
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Kører det ?
 
Jep, i dén grad...
 
M.v.h.
Til top
SorensenS Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 180
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 12:14
Noget nyt??
 
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 10:53
Er projektet dødt? Cry
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 10:57
Jeg synes sgu også det er længe siden der har været information vedr. dette spændende projekt, og når man tænker på hvor meget debat det skabte tilbage i tiden, er det da ærgeligt at der ikke bliver opdateret med udviklingen osv.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 11:58
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Jeg synes sgu også det er længe siden der har været information vedr. dette spændende projekt, og når man tænker på hvor meget debat det skabte tilbage i tiden, er det da ærgeligt at der ikke bliver opdateret med udviklingen osv.
 
Jeg ville have ønsket at det kunne være gået hurtigere og med mere info, men jeg må give samme svar som sidst: Der arbejdes hos vores hardware-leverandør på nogle ting som vi er kontraktligt forpligtet til ikke at udtale os om, derfor bliver projektet desværre ikke helt så åbent som vi havde ønsket os. Så indtil videre desværre ikke så meget mere konkret nyt. Ved slutningen af måneden er det muligt at vi kan løfte sløret for noget, men jeg kan ikke garantere det.
 
Dét jeg KAN afsløre, er at vi har fået meget stor, positiv respons fra studie-miljøet. Projetets formål var at sende studie-kvalitet ud i stuerne. Undervejs har vi konstateret at der er for lidt studie-kvalitet i studierne! Vi har dér en mulighed for at levere en skærm der ikke er et high-end alternativ, men faktisk er det prisvenlige alternativ, og derfor vil vi levere en studie-version, som sandsynligvis vil komme på markedet før hjemme-versionen. Derudover vil jeg tilføje at dét hardware-chassis vi viste som prototype, ikke er retvisende overfor dét tv vi leverer som hjemme-version i sidste ende. Vi KUNNE have leveret en "næsten god nok" version i dét chassis, men projektets formål er ikke "næsten". Derfor er dén prototype blevet degraderet fra at være et muligt næsten-færdigt produkt, til at være "proof of concept". Vi er glade for at vi valgte at vise den, da responsen bekræftede for os at markedet er der. Vi kunne have valgt at sende den på gaden nærmest med det samme, ud fra dén respons, men vi valgte at vi vil have de sidste billedmæssige detaljer som vi ikke selv er helt tilfredse med endnu, på plads først. Mere specifik kan jeg desværre ikke være på nuværende tidspunkt. Med andre ord, så kommer der desværre ikke ret meget mere information om projektets forløb, før vi står med et stort set lanceringsklart produkt. Det må endelig ikke betragtes som utaknemmelighed overfor den megen interesse og input, men som sagt er åbenheden desværre blevet begrænset noget af aftaler med vores samarbejdspartnere.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 12:58
Hej Otto
Det var da en fin og informativ information, og det er da absolut forståeligt at i nu skal holde kortene lidt tættere til kroppen.
SUPER .    Vi glæder os og venter gerne tålmodigt :-)
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 19:56
Godt at vide at projektet ikke er dødt! Det lyder utrolig spændende med "prisbilligt" alternativ - Håber ikke hjemmeskærmen bliver alt for dyr og eller tager meget lang tid om at komme på markedet.

Som jeg ser det er der meget få producenter der satser 100 pct. på billedekvalitet - istedet er det tykkelsen på skærmen og design der satses på...trist.

Kun Panasonic går med deres plasma skærme efter at leverer et godt billede som noget at det vigtigste.
Til top
Simondog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2010
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2010 kl. 00:36
Hvis man stadig kan komme med forslag:

Hvorfor ikke bygge en nettop-PC ind i TV'et? De er blevet så små. Evt. med en god grafikprocessor ligesom i WD TV Live så man kan afvikle HD film uden problemer. Internet browsing via trådløs tastatur og det hele, det er da lir.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2010 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af Simondog Simondog skrev:


Hvorfor ikke bygge en nettop-PC ind i TV'et?
 
Ja, hvorfor ikke? Smile
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2010 kl. 15:48
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 46474849>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu