|
Forslag til gode familiefilm |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
fredvej ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-August-2010 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Mel Brooks' film, fx Frankenstein junior, Blazing Saddles, Sherlock Holmes' smartere bror, Space Balls film med Gene Wilder, fx Chicago-ekspressen, to tosser bag tremmer, kan du høre hvad jeg ser Lasse Åbergs film med selskabsrejserneSuper Troopers Bad Boys Rush Hour National Security,
Nothing to Lose The Brothers Grimsby Goosebumps Step Brothers Get Smart Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann + Hundraettåringen som smet från notan och försvann og så er der selvfølgelig klassikerne Gøg og Gokke og Marx Brothers
|
|||
![]() |
|||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
||
Super 8, formoder den også modtages godt af børn, da hovedrollerne spilles af børn.
|
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Mhh.. Full frontal nudity til 11-årige. Er du lidt pædo? ![]() |
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
||
HAHAHA, okay, lige dén var måske ikke så passende, men ellers var "fredvej's" andre forslag da gode! Vi så i øvrigt "The Greatest Showman" her til aften, og kom i den forbindelse til at tænke på "A Knight's Tale" - begge er hermed foreslået
![]() |
|||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Så bestemt. Det var kun lige Super Troopers der ramte forbi målet :-)
|
|||
![]() |
|||
fredvej ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-August-2010 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 91 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Der er nu også sexscener. Ham med det krøllede hår dusker hende den kvindelige betjent fra den konkurrende politistationen i den campingvogn de havde beslaglagt. Og det er netop derfor de finder alt den hash :) Tror ikke du husker den så godt ![]() Men nej, børn tager selvfølgelig ingen skade af at se en tissemand eller et par bryster. Men forældre tager tit skade af, at deres børn ser det ![]() |
|||
![]() |
|||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
||
Børn tager sikkert ikke som sådan "skade" af at se film, og der er efterhånden så meget vold i både film og spil, at man dårligt kan forskåne børn for det ... men hverken gyserfilm, krigsrealistiske film samt film med narkotiske stoffer eller nøgenhed er noget, som vort barn behøver lade sig underholde af endnu
![]() |
|||
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
||
Du kan vel bare gå efter den påtrykte alders rating.
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
||
For nogle børn er det næsten værre, hvis en dyreunge bliver væk fra sin mor ![]() |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Gælder sgu også for voksne!
![]() |
|||
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |