|
Forslag til gode familiefilm |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
E.T. har ikke set om den er foreslået - det minder mig om da jeg var knægt
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er nævnt i allerførste indlæg
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
vores søn på 10 år, har set de fleste og hans yndlingsfilm er faktisk Deadpool filmene.
Men nogle oversete rigtig gode familiefilm er Dolphins Tale 1 og 2 Tror han var 6 år første gang vi så Jurassic Park filmene og vi så dem så igen da den nye kom.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du synes altså, at Deadpool er helt okay at vise for en 10-årig, og havde ingen betænkeligheder ved at vise Jurassic Park for en 6-årig? Åvkæææj. Derudover virker Dolphin's Tale som et glimrende forslag.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
En ting er sikkert, når min knægt bliver stor nok, så skal jeg se "The pink panther" filmene. Selvfølgelig kun dem med Peter sellers, sammen med sønnike 🙂 Frank
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
@jacobe
Ja det har jeg intet problem med, da Deadpool 2 kom i bio, var vi da også inde og se den sammen. Her i weekenden så vi 6 Underground, den synes han også var ret fed. Det gælder alle vores 3 børn, han er 10, datter på 11 elsker gyserfilm, for ikke så længe siden hende og jeg sad og så Jigsaw fx. Den store datter på 14, er ikke så meget til actionfilm og slet ikke til gyserfilm, men mere til ungdomskomedier og romantiske film. Jeg har på intet tidspunkt sagt der er noget forkert i at vente med at vise de mere voldelige og uhyggelige film til børn, da alle er forskellige og reagerer forskelligt. Hvis vi alle sidder og har en filmaften sammen, så bliver der jo også valgt noget som alle har lyst til at se. For vi er helt enige om, at selvfølgelig skal man ikke have mararidt over det man ser, og bliver man rørt over en film som fx Titanic, som også rørte vores børn. Så snakker vi om det. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |