|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|||
Du er bare ved at opleve en ghelt ny verden indenfor lyd, den er lige så spændende som de kæmpe tingester vi har stående i stuen! ![]() Altid til rådighed... ![]() |
||||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|||
Lyder super Simon. Takker foreløbigt |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() |
|||
Hej Hother Jeg har også en Sandisk Clip 8 GB og kan anbefale den på det varmeste. Min kone anvender Ipods prof. men den lille clip loadet med FLAC filer er bare meget mere brugervenlig og lyder væsentligt bedre. Mvh. Jacob |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|||
Hej Jacob - mange tak for dit indlæg. Jeg får da noget at se til på et område jeg kender meget lidt til |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Og så kære venner, så har jeg bestilt en Sandisk Sansa Clip 8GB. Det var rimelig svært at finde et sted hvor den var på lager. Proshop havde dog et par stykker.
Så nu starter jeg her, og ser hvad FLAC er for en "Dille" Mange tak for jeres hjælp
Redigeret af Hother - 03-Oktober-2009 kl. 21:31 |
||||
|
||||
![]() |
||||
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
![]() |
|||
Tillykke, Sansa Clip er super!
At den ikke er mere udbredt i Danmark må alene tilskrives, at de relativt få musikbutikskæder der er tilbage i Danmark udelukkende holder sig til nogle få "gamle" mærker. Den driver naturligvis ikke store hørebøffer. Det er der ingen små enheder der gør. /B |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Takker. Ja jeg må se om jeg kan finde mig nogle ordentlig "Bøffer" - til en fornuftig pris. Nogen forslag? |
||||
|
||||
![]() |
||||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|||
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_topics.asp?FID=34
Jeg tror du skal derover og spørge, de store overvejelser du har gjort med dit nuværende setup er det samme når du skal igenmen med høretelefoner. ![]() Og som jeg læser manger steder "jeg er ked af det med din pung" |
||||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej Henrik, takker for henvisningen. Og det med "Pungen", jo men nu skal afspilleren jo kun bruges ca. 6 gange om året, og jeg vil ikke ofre det hvide ud af ørerne på afspilleren. Bare en lyd som jeg kan holde ud at høre på. Og jeg bestilte faktisk også et sæt Koss porta pro høretelefoner i går aftes. Enorm forskel i prisen der er på dem - altså under forudsætning af, at det er den samme model. Her faldt leverandørvalget på MM-Vision. Og er det nu bestilte "Setup" ikke godt nok, så har jeg et barnebarn som sikkert synes, at det er brilliant Redigeret af Hother - 04-Oktober-2009 kl. 10:45 |
||||
|
||||
![]() |
||||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|||
Til prisen er det er et super sæt, det vil du ikke give videre... ![]() HVis du hellere vil have nogle små, der sidder i ørene (earbuds) så er Yuin super gode. De har en lydsignatur som jeg ved du også kan lide... ![]() http://www.headphone.com/products/headphones/earbud/yuin-pk2 .php http://www.head-direct.com/product_detail.php?p=28 Den første PK2 er den gamle model, det nederste link er til den nye model OK2... Man kunne også gå efter PK3/OK3, som er billigere. |
||||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej Simon, nej, jeg kan faktisk ikke døje de små propper - så dette sæt kunne være optimalt. Men jeg vender sikkert tilbage til dig omkring FLAC loads |
||||
|
||||
![]() |
||||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|||
Nu kaprer jeg lige tråden med et spørgsmål, nu hvor Hother har fået svar
![]() Jeg havde egentlig tænkt mig at købe en Apple Ipod Nano 5th gen. af nogle ret simple grunde:
![]() Jeg købt havde en medion for 3-4 år siden, som var en klon af Ipod classic, men den er for tung, og kan ikke holde til rystelserne som kommer af at man løber (det er jo en alm. hdd. som sidder deri). Er der et alternativ til apple, hvis det godt må være lidt lækkert at sidde med? - til mit brug lytter jeg også med øjnene, hvis i forstår..? - Det behøver ikke at være reference lyd, da det kommer fra mit anlæg hjemme i lejligheden ![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |