|
Forslag til sub(s) |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
ferrarimik
Bruger Oprettet: 10-November-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan jo diskutere til dommedag hvad der er “ægte hi-fi”. I sidste ende er det en personlig smags sag hvad der er bedst. Hvis man vælger at købe en billigere subwoofer og mener den er beder så er det da perfekt for dem, men ikke alle.
Redigeret af ferrarimik - 11-Juni-2020 kl. 12:28 |
|
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Præcis, vi har alle forskellige krav og et budget for hvad man vil afsætte af penge i lyd til hifi og surround. Det jeg syns er træls som forbruger, er at de store spillere på marked som MK - Procella - Velodyne - JL Audio - Rel - Paradigm etc. ikke har en forretning i DK eller en ordning hvor man kan for dem hjem og høre, evt. bare i deres egen forretning. Jeg tænker her på de lidt dyre modeller.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
mskp
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt enig. Det er ufødt at investere så mange penge i blinde. Jeg har fundet en forhandler, der har SVS SB-4000 som jeg kan lytte til. Det prøver jeg i første omgang. Jeg vender tilbage med min vurdering.
|
|
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare synd du ikke har noget at sammenligne med A/B/C, for der er mere forskel i mellem subwoofer end man lige ville tro. Men det kræver tid og rigtig mege tålmodighed af finde frem til den rigtige sub, specielt til de producenter som er specalister i at lave subwoofer, deres mellem klasse og højre findes bare ikke på hylderne i lille dk. Brand ærgerligt, for man kan blive virkelig overrasket. Og så ender det måske bare med en SVS, ikke fordi de/ den er dårlig bestemt ikke, der bare også andre spiller på banen der er følger dem lige op, og så er der dem som gør det endnu bedre. Svært når de ikke kan høres live. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
mskp
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mangler en mulighed for at give en "thumbs up" til dig, Potter :-) (Og en mulighed for at redigere mit tidligere indlæg så "ufødt" kan blive til "ufedt") ;-)
|
|
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |