|
Forstærker klikker når der benyttes 12V trigger: |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er et bedre link https://drive.google.com/file/d/1cMrskO7hmgNEeD-3-qJPZoMVlZbLH2o1/view?usp=drivesdk
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bjur, Først og fremmest, er det intet der brænder din højttaler af, hvis forstærkeren tænder og slukker. Ellers er det godt nok en defekt forstærker du har der - hvilket jeg ikke tror at det er. I profilen her på recordere.dk, kan man angive, hvor du bor. Du har skrevet "Danmark", hvilket er et vidt begreb, hvis nogen skulle tilbyde "on site support" til dig. Klaus
|
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klaus,
tak for svaret. Jeg har lige sat en elspareskinne på for at teste, hvordan det går.Jeg har ikke lige tjekket min profiloplysninger et godt stykke tid, men må lige få opdateret, men bor i Lejre på Sjælland, det er desværre ikke lige tæt på Hammel.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |