recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker, stereo eller AVR?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærker, stereo eller AVR?

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Kommer der bare de samme 1'er og 0'er ud, som der kom ind, så er der ikke forskel.

Det er helt korrekt forstået! Det er nu rart når folk endelig forstår pointen ved digital teknologi :-)
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 11:09
tror også det er smartest jeg bare ignorer Hr. Stevn fremover..
jeg har personligt oplevet forskellene som der i hans verden ikke eksisterer, så et eller andet sted knækker filmen..

Go weekend.!

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

tror også det er smartest jeg bare ignorer Hr. Stevn fremover..
jeg har personligt oplevet forskellene som der i hans verden ikke eksisterer, så et eller andet sted knækker filmen..

Go weekend.!

Oplevet, eller indbildt oplevet i en uformel lyttetest hvor du på forhånd vidste præcis hvad du lyttede til?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 11:28
Thumbs Up
go weekend Henrik..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 11:31
Dvs. den sidste valgmulighed, altså indbildning :-)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af HenrikStevn HenrikStevn skrev:

Dvs. den sidste valgmulighed, altså indbildning :-)

dvs. at jeg har kigget i din historik og at du ikke er en person jeg gider bruge tid på..

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 11:37
Det er aldrig sjovt at opdage at man er blevet taget ved næsen, så det forstår jeg udemærket :-)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 11:41
jeg må for første gang i mit liv give Mikkel Gige ret.. Der er sgu en eller anden brist i din kyse..

tror vi stopper her Henrik Stevn, da jeg ikke magter dit niveau..

endnu engang, go weekend..!

Redigeret af strecker - 20-November-2015 kl. 11:49
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Thumbs Up
go weekend Henrik..

Tak, i lige måde Jesper.  Wink

M.v.h.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 12:27
Jeg vil faktisk også mene du kan lave en surround processor til under 30000,- baseret på en PC og ekstern DAC, der følger eller endda banker en Datasat til 200000,-
Men det er også fordi jeg er lettere IT miljø skadet.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 12:35
Så du mener også der er forskel på processore Thomas.
Velkommen til den mørke side
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 12:47
Selvfølgelig er der forskel på hvilke formater osv. forskellige processorer understøtter og hvor meget processorkraft det kræver.

Men hvis to forskellige processorer begge er specificeret til at håndtere et format som f.eks. DTS-HD MA, så vil deres output fra dette format også være ens. Det er derfor formaterne er standardiserede.

Redigeret af HenrikStevn - 20-November-2015 kl. 12:48
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu