recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker til B&O højtalere + Samsungtv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærker til B&O højtalere + Samsungtv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af konne konne skrev:

Men det kan måske løses ved, at det bare får strøm hele tiden?

Så løser man det med en elspareskinne med masterstik.
Når fjernsynet tænder, bruger det så meget strøm at resten af elspareskinnen tænder. I elspareskinnen sidder så en lille strømforsyning/netadapter/wallplug som tænder og giver triggersignalet til højttalerne.

Mere besværligt er det heller ikke.

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af konne konne skrev:

Men vil de så ikke tænde med det samme igen når der kommer lyd på eller kan der godt gå par sekunder og derfor vil opleve, at lyden falder ud?

Der går lige et kort stykke tid.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 11:47
Mener at du skal have fat i one connect udgangen.

Med overgangs stikket tilslutter du Phono direkte til dine højttalere. De burde kunne stilles til at tænde når den får signal. Brug en TV spareskinne hvis det ikke kan lade sig gøre.

Så skal du bare ind i menuen og sætte udgangen på variabel. Så følger lyden din fjernbetjening.

Husk at mute tvets højttaler.

Husk.... Man kan læse sig til det hele i manualen.
Til top
BeoBrian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2007
Sted: Denmark
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BeoBrian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 12:06
Du skal købe en B&O PlayMaker, så kan du sætte B&O højttalerne til den, og du sætter TV'et til PlayMakeren.

Det du får oveni er Airplay, så hvis du har iphone, iPad eller Android med Airplay app. kan du stream musik udover højttalerne samtidigt.

Dette vil være den smidigste og lettest anvendelige løsning.
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
Til top
konne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér konne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2014 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af BeoBrian BeoBrian skrev:

Du skal købe en B&O PlayMaker, så kan du sætte B&O højttalerne til den, og du sætter TV'et til PlayMakeren.

Det du får oveni er Airplay, så hvis du har iphone, iPad eller Android med Airplay app. kan du stream musik udover højttalerne samtidigt.

Dette vil være den smidigste og lettest anvendelige løsning.

Tak for svar Brian - det lød jo meget nemt.

Kan jeg også sætte mit anlæg (Beocenter 2300) til en PlayMaker, så højtalerne også kan bruges til at afspille musik?

Og kan DVD/PS4 også sættes til en PlayMaker eller skal de trækkes direkte over i fjernsynet?

Pft.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu