|
Forsvunden kommentartråd om Hollywood og pirater |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig med kritikerne her - selv har jeg brugt Kodi on/off gennem årene men aldrig til pirat-relateret indhold. Plex, Microsoft og Apple har som jeg ser det fundet stor inspiration i XBMC/Kodi gennem årene, så tak til Kodi. Lidt synd hvis deres eftermæle bliver som piratsoftware pga. unuancerede medier :(
|
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig, i kommentarerne om overskriften og billedet. Det virker desværre useriøst at Kodi skal være synonym med pirateri, som det ligger op til. Følger ellers med i artiklerne på forsiden, men oftere og oftere kommer der nogle clickbait overskrifter.
Redigeret af Bjur - 20-November-2017 kl. 11:37 |
||
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Derfor en ordbog, når man læser overskrifter på recordere.dk: KODI-boks = Boks med pirat addons KODI-forhandler = Forhandler af bokse med pirat addons KODI-udvikler = Udvikler af pirat addons KODI-magasin = Magasin, der giver vejledning til pirat addons Hvis redaktionen ikke selv kan se problemet, så er der tilsyneladende mange garvede brugere (med og uden KODI), der kan!
|
||
miri
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den her tråd bliver nok snart lukket.
|
||
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg så ikke den første bølge af kommentarer, der blev slettet, men den anden bølge gav da ikke nogen mening at slette. Her var der ikke nogen personangreb, men diskussioner om overskriften og det at sætte lighedstegn mellem Kodi og pirater.
Det virker mere til at i godt ved det ikke er verdens bedste overskrift, men at i bare sletter al kritik omkring den, så det ser pænere ud. Denne tråd bliver sikkert også lukket og/eller slettet.
|
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu man nu ikke kan kommentere ved artiklen, kan man vel spørge her:
Artiklen omtaler: "en koordineret aktion mod udviklere af add-ons til Kodi-platformen" hvor disse har fået et brev der siger: "at de er blevet identificeret som udbydere af tjenester, der faciliterer piratvirksomhed og tilgængeliggørelse af ulovligt indhold". Er der noget jeg misforstår her? Handler det om at de også har stillet materiale til rådighed? ...For det lyder da helt vildt og som en helt ny og lovløs orden hvis det er selve udvikleren af en app der anklages og ikke specifikt den/dem der tilgængeliggør materialet via en sådan app? Det ville jo svare til at sende et trusselsbrev til Steve Jobs, Bill Gates eller Bram Cohen, fordi deres kreationer benyttes til ulovligheder?!? Det burde jo ikke kunne have nogen som helst juridisk gang på jorden, hvis det er tilfældet. Redigeret af TBC1 - 20-November-2017 kl. 15:47 |
||
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er lidt et trist ry
Kodi er jo netop fantastisk da man har mulighed for at lave et mediecenter . Med DR app Viaplay YouTube osv og alle egne film .. musik osv . Og har man ikke penge til et stort tv med smart tv .. så kan alle være med . Med en ældre pc og HDMI kabel Mvh Michael |
||
Skyhigh
Bruger Oprettet: 20-Juni-2016 Status: Offline Point: 79 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sikke dog en ærgerlig redaktionel linje fra Recorderes side. Jeg er faktisk lidt overrasket over den bastante reaktionen fra redaktionen, for det kan meget let, og bliver det også af nogle i denne tråd, tolkes som en politisk stillingstagen i forhold til KODI.
Forhåbentlig revurderer Recordere sin tilgang i fremtiden - både 'framing' af nyheder og sin trang til at gribe ind, når man bliver kritiseret for sin 'framing'.
|
||
Flick
Bruger Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af Flick - 20-November-2017 kl. 17:54 |
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der findes MEGET større problemer i verden end tolkningen af en artikels overskrift..
|
||
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
.... og der er nok også andre meget større og vigtigere emner i verden end at påpege, at der findes MEGET større problemer i verden end tolkningen af en overskrift Redigeret af miri - 20-November-2017 kl. 21:52 |
||
miri
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen, det vil jeg da seriøst overveje.
|
||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |