recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fortrydelse af Computerkøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFortrydelse af Computerkøb

Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det vil da også sætte den gennemsnitlige Laptop på lidt af en prøve med det spil, der kræves lidt kræfter til det.

Øhh nej. Jeg købte en bærbar i 2004 da ligefør WoW udkom og den afspillede spillet med alle settings slået til uden problemer.

WoW kræver ikke ret meget af din PC og da slet ikke hvis din bærbar har en dedikeret graffikkort.

Redigeret af mufcdk1974 - 01-Maj-2010 kl. 14:19
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 14:31

Det vides jo så heller ikke endnu om den har, da der mangler info på det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 15:19
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Det springende punkt er ikke at du har bestillt over nettet, men at maskinen er afhentet i en butik.

Det er direkte forkert. Det er stedet for købsaftalens indgåelse, der har betydning, ikke afhentningsstedet og heller ikke betalingsstedet.

(Det er så muligt, at Coop kommer om ved det ved at lade købsaftalen blive indgået på afhentningsstedet. Men det gør ikke dit udsagn korrekt.)
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 15:25
Hej.

Nu Skal jeg ikke gøre mig klog på de juridiske spidsfindigheder men jeg vil tro at du burde kunne få dine penge tilbage hvis du ikke har haft mulighed for at vurdere varen inden køb. Det formoder jeg et du ikke har, eftersom den er bestilt over nettet og da den var plumberet da du hentede den.

Hvis du ikke kan få dine penge vil jeg opfordre dig til at kontakte e-handelsfonden da nettorvet.dk, så vidt jeg kan se, er med i e-handelsfonden. Jeg har selv brugt dem i en sag med Getmore.dk. Da var de meget venlige og de hjalp mig med at få mine penge tilbage som jeg havde ret til. Det koster i øvrigt ikke noget at føre en sag ved e-handelsfonden.

http://www.e-maerket.dk/sw100.asp

De har en klage hotline:

http://www.e-maerket.dk/sw2868.asp

Held og lykke.

tvkartoffel

Redigeret af tvkartoffel - 01-Maj-2010 kl. 15:43
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 16:05
Hvad er det for en Acer ?? nr eller evt link ??

Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 16:26

Jamen i har da returret for i sagde vel til ekspedienten der solgte jer den at den skulle kunne klare wow, ellers må jeg sige i selv er i skyld i den hvis i bare har åbnet kataloget og købt den billigste computeren uden nogen rådgivning og konfirmanden har også kunne læse specifikationerne ude på selve æsken hvor processor grafikkort mv. står tydeligt.

Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

Jamen i har da returret for i sagde vel til ekspedienten der solgte jer den at den skulle kunne klare wow, ellers må jeg sige i selv er i skyld i den hvis i bare har åbnet kataloget og købt den billigste computeren uden nogen rådgivning og konfirmanden har også kunne læse specifikationerne ude på selve æsken hvor processor grafikkort mv. står tydeligt.

Svaret på om en computer kan klare wow kan ikke bruges til noget som helst.
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af Briam Briam skrev:

Svaret på om en computer kan klare wow kan ikke bruges til noget som helst.

Indtil du begrunder den påstand, fremstår den som støj, eftersom ingen aner, hvad du mener.
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 19:12
Jo fordi så har du fået fejlagtig information hvis dette ikke er tilfældet, dvs du har krav for at udbedret fejlen eller få pengene retur. Dvs computeren har en væsentlig mangel.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 19:26
Beklager jeg ikke forklarede mig ordenligt. Min pointe er at næsten alle computere kan kører world of warcraft, min netbook med en single core atom kan kører world of warcraft. 

Derfor er chancen for at den bærbar trådstarter har købt slet ikke kan kører world of warcraft uendeligt lille. 
En ting er så hvornår man finder et spil spilbart en anden ting er hvornår en computer kan kører det. En anden ting er at det world of warcraft kræver svinger utroligt meget i forhold til hvor i universet man befinder sig.

Når det så er sagt har han jo bestilt den over nettet så chancen for han har fået noget rådgivning overhovedet er ret lille.

Redigeret af Briam - 01-Maj-2010 kl. 19:27
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 20:01
lol en netbook kan sku da ikke spille wow. de har ikke indbygget noget grafikkort.
Men hvis man køber over nettet ber man også selv om det. for netkøb betyder nemlig man har styr på det og folk som ikke har den nødvendig viden burde søge rådgivning.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

lol en netbook kan sku da ikke spille wow. de har ikke indbygget noget grafikkort.
Men hvis man køber over nettet ber man også selv om det. for netkøb betyder nemlig man har styr på det og folk som ikke har den nødvendig viden burde søge rådgivning.

Hvis du påstår netbooks ikke har grafikkort tror jeg bare diskussionen slutter her.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu