|
Fortrydelses sag, Føniks Computer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja det skal man så ikke gøre alligevel !! der er allerede hele 471 indlæg så det bedste er sikkert at tage derind og "slå i bordet".
Sorry.
|
||
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
||
![]() |
||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
|
Heller tage kontakten til butikken før du begynder at hænge dem ud herinde. Som en anden skrev har de faktisk indtil videre ikke brudt nogen love eller gjort andet ulovligt. |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Har jo netop prøvet at tage kontakt til dem, hvor de ikke har svaret på mail. Men nu er jeg kommet i kontakt med dem, og afventer hvad de siger.
|
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Håber det ender ud i noget godt. Handler aldrig mere hos dem, efter en lignende episode jeg havde med Føniks Computer for nogle år siden. Magen til slendrian og mangel på god service, skal man s.. lede længe efter !
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Jeg returnerede en defekt vare til Føniks, og skulle bare have en ny tilsendt. Den var i restordre og jeg fik valget mellem at vente på at varen kom på lager igen eller at få pengene tilbage.
Jeg valgte det sidste og pengene var på min konto efter 4-5 dage.
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Pengene er gået ind. Der var tale om en tastefejl fra bogføren af
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |