|
Forudbestillinger |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2013 kl. 16:43 |
|
Forudbestillinger, er det noget I benytter?
Leverancesvigt eller planlagte filmudgivelser, der bliver trukket tilbage, kan være årsag til, at forudbestillinger ikke er sagen. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har altid mellem 5 & 10 forudbestillinger liggende ved Amazon.UK. Og tit også nogen liggende ved cdon. Sker der noget forudset, så kan jeg altid afbestille.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvorfor bestille før varen er ude, eller måske ude, det er da bedre at vente til man ved at varen kan bestilles. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Forudbestille ved Amazon, fordi deres pris går op og ned hele tiden, men når de er forudbestilt er du garanteret den biligste pris, som har været i mellemtiden. Og lige efter de er udkommet, kan de godt stige et par pund, så derfor gør jeg.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Det sker, at der er en enkel netbutik, som ikke har fået en melding om ændring vedr. forudbestillinger, og så tænker jeg, pyt jeg tager chancen. |
||
![]() |
||
|
I nogen tilfælde, er det nok det klogeste. |
||
![]() |
||
|
God observation. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ved bestilling hos amazon reserveres beløbet på din konto ind til det afsendes. Derfor jeg ikke bryder mig om lang bestillingstid
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Jeg har desværre en ophørt forudbestilling med en 30 dages reservationsophør via netbank - af danske netbutikker, er det vist kun DVDOO/Gucca og Moviezoo, som har den forretningsgang?
|
||
![]() |
||
|
DVDOO har en besynderlig måde at fastholde forudbestilling, selvom man fortæller dem, at filmen er trukket tilbage af producenten.
Men det er så nok også et særtilfælde vedr. forudbestillinger ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |