recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forudbestillinger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forudbestillinger

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forudbestillinger
    Sendt: 05-September-2013 kl. 16:43
Forudbestillinger, er det noget I benytter?

Leverancesvigt eller planlagte filmudgivelser, der bliver trukket tilbage, kan være årsag til, at forudbestillinger ikke er sagen.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 16:59
Jeg har altid mellem 5 & 10 forudbestillinger liggende ved Amazon.UK. Og tit også nogen liggende ved cdon. Sker der noget forudset, så kan jeg altid afbestille.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 17:09

Hvorfor bestille før varen er ude, eller måske ude, det er da bedre at vente til man ved at varen kan bestilles.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 17:15
Forudbestille ved Amazon, fordi deres pris går op og ned hele tiden, men når de er forudbestilt er du garanteret den biligste pris, som har været i mellemtiden. Og lige efter de er udkommet, kan de godt stige et par pund, så derfor gør jeg.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har altid mellem 5 & 10 forudbestillinger liggende ved Amazon.UK. Og tit også nogen liggende ved cdon. Sker der noget forudset, så kan jeg altid afbestille.

Det sker, at der er en enkel netbutik, som ikke har fået en melding om ændring vedr. forudbestillinger, og så tænker jeg, pyt jeg tager chancen.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvorfor bestille før varen er ude, eller måske ude, det er da bedre at vente til man ved at varen kan bestilles.

I nogen tilfælde, er det nok det klogeste.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 17:21

Forudbestille ved Amazon, fordi deres pris går op og ned hele tiden, men når de er forudbestilt er du garanteret den biligste pris, som har været i mellemtiden. Og lige efter de er udkommet, kan de godt stige et par pund, så derfor gør jeg.

God observation.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 18:03
Ved bestilling hos amazon reserveres beløbet på din konto ind til det afsendes. Derfor jeg ikke bryder mig om lang bestillingstid
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

God observation.
Jeg har dæleme, også betalt for den observation.Wink Det er ikke småpenge som jeg lægger, især ved Amazon. Men i forhold til, hvis jeg ville købe de samme udgivelser i DK, så sparer jeg mange penge. Der skal så lægges lidt arbejde i, at finde ud af, om der er DK tekst på dem. Det er noget jeg foretrækker.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ved bestilling hos amazon reserveres beløbet på din konto ind til det afsendes. Derfor jeg ikke bryder mig om lang bestillingstid
Det er aldrig noget som har gået ud over mit Visa/dankort. Så jeg lægger ikke mærke til det. Jeg mener, at jeg har en bestilling, som først kommer i december.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 18:39
Jeg har desværre en ophørt forudbestilling med en 30 dages reservationsophør via netbank - af danske netbutikker, er det vist kun DVDOO/Gucca og Moviezoo, som har den forretningsgang?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 13:36
DVDOO har en besynderlig måde at fastholde forudbestilling, selvom man fortæller dem, at filmen er trukket tilbage af producenten.

Men det er så nok også et særtilfælde vedr. forudbestillinger   
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu