recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forum - nyt vindue, eller ikke nyt vindue?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forum - nyt vindue, eller ikke nyt vindue?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forum - nyt vindue, eller ikke nyt vindue?
    Sendt: 03-August-2012 kl. 18:32
A forstor Æ' nøj!!
Hvorfor sker det nogle gange, at forummet åbnes i nyt vindue, og andre gange ikke gør det? Jeg er omsider blevet vant til, at det åbnes i nyt vindue, men nu er det begyndt at gøre som beskrevet, og det er P**** irriterende! Hvis nogle undrer sig over, hvorfor jeg hopper ind og ud, så er det altså derfor! Har lige logget på, smidt en kommentar, eller svaret i forummet - klikker på det røde kryds i øverste højre hjørne - og BUM!!! Så har jeg lige lukket IE9, og må forfra igen. GRRR!!!
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 18:59
Ingen problemer her.

Jeg bruger en genvej til denne side: http://forum.recordere.dk/active_topics.asp
og er logget ind hele tiden.

Om det åbner i nyt vindue eller i ny fane, kommer an på dine browserindstillinger.

Når du logger ind, så sørg for at der er prik ved ja i begge spørgsmål.

Venlig hilsen
KB
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 19:25
Jeg har også oplevet det samme som turbo2, hvor der nogen gange skiftes side men for det meste åbnes der en by side ( fane )

Det er lidt Random. 

NB. bruger Chrome
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 19:30
Logger på, hvor Brixen også gør det. Der ER allerede prik begge steder, så...
Fanerne har jeg slået fra, da jeg synes det let bliver noget rod, så førhen åbnedes forummet altid i et helt NYT vindue, men ja - nu er det "lidt Random".

Redigeret af turbo2 - 03-August-2012 kl. 19:34
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2346
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 19:40
Jeg stillede et lignende spørgsmål for over 2 år siden, men fik aldrig nogen løsning på problemet. 
Det svinger en del hos mig med hensyn til om ny fane åbnes eller ej. Jeg foretrækker at ny fane åbnes. Jeg er altid logget ind, og vælger et emne fra Forum top 10 listen, eller via de seneste emner. Nogle gange åbner ny fane ikke, og jeg bliver sendt videre til det valgte emne. Det sker uden jeg har ændret nogle indstillinger i min browser. Dem piller jeg aldrig ved, så jeg aner ikke hvorfor der skal være sådan.

Jeg bruger IE-et eller andet og Chrome og har oplevet det ved begge.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 19:43
Hvis problemet kan løses, er jeg også fan af ny fane LOL
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Hvis problemet kan løses, er jeg også fan af ny fane LOL

Ja - for Fa'n!
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 19:50
Fan'tastisk 
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2012 kl. 09:12
Jeg gør altid "ctrl + klik" - så ved jeg hvad jeg får.
.....
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2012 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Jeg gør altid "ctrl + klik" - så ved jeg hvad jeg får.

HMMM... Tjaeh... Det afhænger af, om det er på Forum top 10, eller Forum Seneste - så stadig Random her.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2012 kl. 11:01
Jeg går ind på recordere ved at skrive adressen. Når jeg trykker på  forum seneste eller top 10 åbner det i et nyt vindue/fane. Når jeg så trykker på nogle nye emner på den første side, åbner de altid i det vindue/fane som blev åbnet da da jeg trykkede første gang. Hvis jeg lukker vindue/fane nr 2 åbner den et nyt når jeg trykker på et nyt emne på første side. Heh det blev lidt kryptisk, ved ikke om det giver mening :)

Edit: Prøvede lige at gå ind i forum ude til venstre og ind under et emne, og når jeg kommer ud derfra igen åbner den ikke i et nyt vindue, når jeg går ind under seneste og top10.. Underligt..

Redigeret af Zuppe - 04-August-2012 kl. 11:12
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2012 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af Zuppe Zuppe skrev:

Jeg går ind på recordere ved at skrive adressen. Når jeg trykker på  forum seneste eller top 10 åbner det i et nyt vindue/fane. Når jeg så trykker på nogle nye emner på den første side, åbner de altid i det vindue/fane som blev åbnet da da jeg trykkede første gang. Hvis jeg lukker vindue/fane nr 2 åbner den et nyt når jeg trykker på et nyt emne på første side. Heh det blev lidt kryptisk, ved ikke om det giver mening :)

Edit: Prøvede lige at gå ind i forum ude til venstre og ind under et emne, og når jeg kommer ud derfra igen åbner den ikke i et nyt vindue, når jeg går ind under seneste og top10.. Underligt..

Det er nemlig som du beskriver det. både i første afsnit, og i Edit'en. Derudover, kan den finde på at åbne Forum Seneste, og Forum top 10 i samme vindue, som da jeg åbnede recordere.dk første gang!
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu