recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aim´s bio "Now in stereo"18/7 2012 nye pic. side 1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aim´s bio "Now in stereo"18/7 2012 nye pic. side 1

Besvar Besvar Side  123 14>
Forfatter
Besked
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Aim´s bio "Now in stereo"18/7 2012 nye pic. side 1
    Sendt: 12-August-2011 kl. 20:17
Update 18-07-2012 med nye billeder i dette indlæg

Nyt Rack, nyt tæppe og nye gardiner og min Zakk wylde guitar er kommet til siden sidste opdatering.
Der er gået lidt rock & roll i rummet, men der bliver også lyttet til meget musik derinde.
Rammen til lærrede er blevet malet sort.

Jeg har hængt Anthony Gallo ref amp om bag ved rackét da jeg synes der var lidt for mange ting på rackét.
Så er der kommet lidt Vicoustic round cinema op i loftet, hvilket faktisk har givet godt ifht. bas.

Og så er den fede Tron plakat jeg fik af rasmusvn herinde fra kommet op ;)

Højttalere: 
Anthony Gallo Reference 3.1 

Forforstærker: 
Vincent SA-T1 

Effektforstærkere: 
2 stk. Vincent SP T-100 monoblokke 
Anthony Gallo Reference SA 

CD-afspiller: 
Gamut CD1 MKII 

DAC:
Hegel HD11 32-bit

Netværks-afspiller: 
Popcorn Hour C-200 

Billede: 
JVC HD350 

Kabler: 
Nordost Red Dawn højttalerkabel 
Nordost Red Dawn RCA 
Audioquest RCA 
Kimber 8VS højttalerkabel 
Xindak Powercord 

Akustik: 
Vicoustic Wave Wood 
Vicoustic Flex Wood 
Vicoustic Cinema Round Premium 
Foamzorb 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hurtig billede kavalkade over forskellige opsætninger af udstyr jeg har haft indenfor de seneste par år

Redigeret af Aim - 19-Juli-2012 kl. 11:32
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 20:30
Sweet - flotte kabler!
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Maj-2011
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 20:35
fedt nok :)
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 21:57
Uhh.....de gamle tripole.
Det ser godt ud. Hvilket lærred er det?
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 22:08
Det er godt og blandet på den gode måde! hvad synes ejeren selv om det.? Thumbs Up
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2011 kl. 10:02
Thanks

Lærred er homemade in Sorø , gipsplade med maling og fodpanel med udskæring som ramme. En special maling og rulle så jeg fandt beskrevet på Hifi4all som virker kanon, jeg har haft nogle lærredsprøve hjemme som på ingen måde gjorde det bedre med mine øjne.

Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2011 kl. 10:08
Ja det er en lidt blandet landhandel men synes det godt sammen. Elsker Elac jet diskantelyden, desværre synes jeg ikke de laver en ordenlig baghøjtaler, så måtte nøjes med M&K ;) som gør det fortræffeligt. Nogengange komme jeg sku i tvivl om lydene kommer ude fra haven eller om det var noget der var med i filmen.
Mht til subs, synes jeg bare to er bedre end en. Det giver et enormt bredt og tilbundgående lydbillede hvis de er indstillede ordenligt.
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2011 kl. 13:06
Fint at se der er nogen der også går lidt op i indretningen. Det ser godt ud og lækker projektor!

Edit:
Må man spørge om størrelsen på rummet?

Redigeret af Simon, TC - 13-August-2011 kl. 13:07
Tape Connection MKII
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2011 kl. 13:38
Hvordan klare jvc så lyst rum er den lys sterk nok samt hvor stort er dit lerred ?
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2011 kl. 15:18
Din TV-bænk ser presset ud, eller snyder billedet....?

Lækkert udstyr, jeg ville dog selv foretrække at noget af det var gemt lidt af vejen. Det giver, i mine øjne, et lidt rodet visuelt udtryk i et ellers rigtigt flot rum.

BS
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rigo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2011 kl. 18:39
Jeg synes det ser godt ud!

Hvor stammer stolene fra?
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2011 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Fint at se der er nogen der også går lidt op i indretningen. Det ser godt ud og lækker projektor!

Edit:
Må man spørge om størrelsen på rummet?
;)
Rummet er knap 14 m2 mener jeg og lærred 82". Småt men godt nok til det ikke ødelægger oplevelsen af man får noget mere end en tv kan levere.
Til top

Besvar Besvar Side  123 14>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu