|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 06:10 |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
RIP Steve Jobs. Trist at kræften åd ham. Han døde alt for tidligt.
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
Man kunne elske eller hade ham, men aldrig ignorere ham. En mand der turde tænke anderledes, og samtidig havde evnerne til at udføre det.
R.I.P. Mr. Jobs. Redigeret af Skalle06 - 06-Oktober-2011 kl. 07:26 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
May You Rest In Peace. Thank you for all the goodies.
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
RIP Apple. Uden Steve Jobs, ingen Apple.
RIP Steve.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
RIP steve Jobs.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
TheEdge_ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
RIP Steve Jobs
|
|
BRUTAL -= Now your playing with power =-
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg er nu helt enig med anima uden steve jobs havde vi ikke det apple som vi har i dag, har utrolig stor respekt for at en mand sammen med sin organisation har kunne vende apple fra det "skrog" det var dengang han fik sin gen-entre i virksomheden.. også til det de er i dag.
Vi købte vores første macintosh pm 5200 såvidt jeg husker i 95-96, vi har den faktisk stadigt stående.. den kan stadig køre og gå på nettet... det er faktisk imponerende. RIP -> Steve Jobs ![]() Redigeret af rhsin - 06-Oktober-2011 kl. 10:50 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Chris: sådan tolker jeg ikke anima´s indlæg at fordi jobs ikke er her længere at så forsvinder apple, jeg tolker det som at havde jobs ikke været en del af apple så havde det ikke været der på den måde i dag... det er ihvertfald sådan jeg mener det.. apple kommer fremover til at leve fint det er jeg slet ikke i tvivl om.. men jeg kunne godt forestille mig der kom en periode hvor de måske ville have sværere ved at vælge rigtigt.. fordi de indtil nu har ramt så meget plet de sidste 5år.. og det kan sagtens betyde sværere tider.. især fordi jobs var så markant som han var indenfor apple
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
helloween ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
RIP...
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
De "skibe" Steve har sat i søen, skal bare opgraderes hvert år, så lever Apple videre i bedste velgående. Manden var jo intet mindre end genial. RIP Steve Jobs
|
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
Fuldstændig enig. Apples visioner er grundlagt og dem er ingen i tvivl om, heller ikke dem der skal fører hans arv videre. Rest in peace.
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |