recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Uncharted 3: Drake's Deception
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Uncharted 3: Drake's Deception

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Uncharted 3: Drake's Deception
    Sendt: 12-Januar-2012 kl. 13:30
Uncharted 3 behøver vist ingen nærmere introduktion. Spillet har været ventet med længsel, hypet og har, næsten, høstet topkarakterer overalt. En Metascore på 92/100 siger vist det hele.

Uncharted 2 var, personligt for mig, en kæmpe spil-oplevelse. Helt klart på højde med Half Life 1/2, MGS4, og til tider også bedre. Så det var da ganske naturligt at jeg forventede mere af det samme fra dygtige Naughty Dog + mere til.
Meningen var egentlig, at jeg ville have købt Drake's Deception ved release, men fik det bare aldrig gjort, da jeg stadig var i gang med andre spil. 

Nå, men i sidste uge var jeg så nede på biblioteket for at aflevere nogle bøger. Jeg valgte bagefter lige hurtigt at smutte forbi spil-afdelingen og så, at en bibliotekar var i færd med at lægge nye spil på hylderne. I hånden havde hun så et helt nyt eksemplar af Uncharted 3 og BF3. Dem tog jeg da straks.

Her, 5 dage efter at have gennemført Uncharted 3, sidder jeg med en ret tom fornemmelse. Faktisk lidt frustreret og irriteret - dog også ret lettet. For hvor er jeg da glad for, at jeg ikke pungede ud for dette spil ved release. Spillet er ikke noget makværk, ej heller decideret dårligt. Det rette ord er vel skuffende - med store bogstaver. 

Multiplayer har jeg ikke taget hul på endnu, men inden jeg gør det, vil jeg lige bruge lidt tid på BF3, inden det skal afleveres. Håber ikke det skuffer på samme måde. Så må jeg jo lægge pengene hos Activision og købe MW3, hvis alt skulle fejle.

Hvad synes I om Uncharted 3? Genialt? Skuffende? Decideret dårlig eller noget helt 4.?

Redigeret af Ukke - 12-Januar-2012 kl. 21:55
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 10:01

Ikke bedre eller dårligere end 2'eren, men det var jo også legendarisk godt. Episke scener, som ikke engang Hollywood film kan leve op til. Jo tak.

Stealth muligheden var dog ikke specielt god imo.

BORING!
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Ikke bedre eller dårligere end 2'eren, men det var jo også legendarisk godt. Episke scener, som ikke engang Hollywood film kan leve op til. Jo tak.

Stealth muligheden var dog ikke specielt god imo.

Haha! Det er sygt dårligt implementeret. Cargo-banen er jo umulig at "stealthe" sig igennem. Måske er det slet ikke meningen, at man skal snige sig igennem visse passager i spillet - selvom der bliver lagt op til det i stor stil.

Angående BF3, så har biblioteket på en eller anden måde smidt online-koden væk. Så må jeg nøjes med singleplayer. (R)Øv!

Redigeret af Ukke - 15-Januar-2012 kl. 10:55
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 11:16
Uncharted 3 var godt, men taget i betragtning af de meget høje forventninger, en smule skuffende.
Historien var en anelse tynd denne gang, og klichéerne væltede rundt. 

Man bruger meget af tiden på at slide og slæbe for at få eller opdage en given ting, hvorefter skurkene så i bedste stil dukker op og napper det hele fra en. Irriterende og man føler en ligegyldighed.
En form for tomgang i midten af spillet, hvor man ikke rigtig føler den samme indlevelse og sjæl, som kendetegner spillene.

Begyndelsen er ellers lovende, hvor man spiller Nathan Drake som ung, og dermed samtidig får et større indblik i karakteren og den opståede relation til Sully. Fantastiske momenter.

Ellers husker jeg dog især et par episke scener, og fra Nathans vandren i ørkenen, tager spillet form, og leverer mindeværdige og kvalitetsmæssig fremragende underholdning helt til slutningen.

Grafikken og farverne er måske lidt for overpompøst i forhold til toeren, men det gør ikke noget.

Redigeret af vasif - 15-Januar-2012 kl. 11:16
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu