recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke få back-up harddisk til at virke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke få back-up harddisk til at virke

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke få back-up harddisk til at virke
    Sendt: 16-Januar-2012 kl. 16:58
Har sat en Verbatim 320 GB til med usb og kørt den præ-installerede NERO software. Har herefter kopieret et antal filer og billeder efter forskrifterne, men den ext harddisk er TOMConfused 

What to do?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 19:49
Jeg kan lige tilføje at harddisken er formatteret fra ny i FAT32 og der ligger software på fra NERO til back-up
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 00:05
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg kan lige tilføje at harddisken er formatteret fra ny i FAT32 og der ligger software på fra NERO til back-up

Er det ikke bare at bruge den som et drev og så kopiere de filer over du skal have backup af?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 04:21
Det er vel ikke fordi de på den eksterne ligger i en eller anden undermappe under nero? Plejer de fleste backup programmer vist at gøre.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 07:05
Hej
Hvis du dobbelt klikker på Denne computer ,kan du så se din externe harddisk.
Den er muligvis drev mærket E
Dobbelt klik på det,så skulle den åbne,så du kan se om der ligger nogle mapper.
Så kan du jo prøve at se der skulle være gemt noget af det overførte der.
Mvh.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 22:31
Nu fandt jeg så ud af ved at læse det med meeeget småt, at jeg skulle flytte Nero programmet over på min PC og så formattere harddisken inden den kan anvendes. So done fik jeg også kopieret en mappe over vha Nero programmet, og kan se at der nu ligger 3 filer???

Det værste er at jeg ikke kan få adgang til de filer og se indholdet????

Meningen med det program er vel at når jeg lægger nye filer i mappen på PC'en, så kopirer Nero automatisk over på ext harddisk. Eller er der noget jeg har misforstået?

Jeg er så træt af at det ikke virker, at jeg nok formatterer igen, og så trækker de filer over i Stifinder. For så kan jeg se indholdet...
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 23:44

Meningen med det program er vel at når jeg lægger nye filer i mappen på PC'en, så kopirer Nero automatisk over på ext harddisk. Eller er der noget jeg har misforstået?

Du er klar over at nyere windows (vista og fremefter) har den funktion indbygget?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2012 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Du er klar over at nyere windows (vista og fremefter) har den funktion indbygget?

Klaus
Nej det vidste jeg ikke. Har en 4 år gammel PC med Windows XP. Ville jeg få noget ud af at få Windows 7, og kan min PC overhovedet køre med det? Asus P5LD2 SE Motherboard, Intel dual core 1.86, 2 gb ram, 250 gb HD.

Redigeret af Kampus - 20-Januar-2012 kl. 10:02
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2012 kl. 10:52

Citér
Nej det vidste jeg ikke. Har en 4 år gammel PC med Windows XP. Ville jeg få noget ud af at få Windows 7, og kan min PC overhovedet køre med det? Asus P5LD2 SE Motherboard, Intel dual core 1.86, 2 gb ram, 250 gb HD.

ALt er jo muligt hvis man har tålmodighed.

Jeg ville ikke køre en WIN7 uden mindst 4GB RAM. 
Jeg har set vista-maskiner med 2GB RAM køre bedre med win7, men jeg tror ikke på du vil få noget ud af at skifte XP ud med win7, med mindre det er specielle funktioner du ønsker.

Redigeret af Raum - 20-Januar-2012 kl. 10:52
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 21:19
Jeg tar' lige den her op igen.

For at lave en sikkerhedskopi, skal jeg jo kopiere f.eks. Dokumenter, og så trække dem over i ext harddisk. Hvordan gør jeg lettest det? Altså laver en kopi af en hel mappe?

Redigeret af Kampus - 29-Januar-2012 kl. 21:20
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 21:26
stifinder : træk hele mappen ned på det drev som der skal gemmes på.

Burde være det
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 21:40
Der skal stadig ligge en mappe med Dokumenter på computeren, så hvordan kopierer jeg den inden den trækkes ned?

Er det ikke det der er meningen med backup?

Redigeret af Kampus - 29-Januar-2012 kl. 21:42
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu