|
Ombytning af Onkyo receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hlrmeister ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2012 Sted: Skanderborg Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2012 kl. 13:25 |
Jeg er i den uheldige situation at min TX-SR707 blev defekt i September 2011, jeg sender den herefter til servicebroker.dk som er det værksted Onkyo henviser til i Danmark. Receiveren ikke kunne repareres og de skriver at jeg vil få en ny efter aftale med Onkyo. Nu mere end 3 måneder senere afventer jeg stadig denne ombytning, det skal dog siges at jeg i mellemtiden fik tilsendt en anden receiver, men den var brugt og bar præg heraf, samtidigt med at denne heller ikke fungerede mere en 10 minutter af gangen, så den er returneret. Hvad gør ?
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kontakt først Servicebroker og hør hvordan sagerne står. Hvis de ikke svarer (tilfredsstillende), kontakt da Onkyo med samme forespørgsel.
BS
|
|
![]() |
|
hlrmeister ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2012 Sted: Skanderborg Status: Offline Point: 3 |
Jeg har løbende kontaktet servicebroker deres eneste svar er at de afventer nyt produkt fra Onkyo, derudover har jeg haft den danske distributør Matrixmedia koblet på sagen, men da de ikke har service aftaler i DK kan de ikke hjælpe, men mener dog at sagen er helt ude af proportioner.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Hvor har du købt den ?
|
|
![]() |
|
Oprindeligt er den købt hos HarboSound, men de er jo desværre lukket, så nu er det blevet en sag mellem Onkyo, værkstedet og mig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |