|
Erfaringer: Software til YouSee-boksen marts 2012 |
Besvar | Side 123 15> |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Marts-2012 kl. 10:50 |
Dette emne er til erfaringer med den ny software fra marts 2012.
Den nye software frigives tirsdag 13/3 kl. 10
Redigeret af Lars - 13-Marts-2012 kl. 10:09 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Frenjon
Bruger Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
|
Wow - det var ellers ikke så lidt - ved nogen hvilken version der er tale om?
Jeg kører med: Software: 2.096 GUI: 2.2.10 Byggedato: Feb. 21 22:06 2012 Dette er via YouSee Piloter - opdateret, ja her ultimo februar mener jeg (gennem net 42).. Kører bedre end nogensinde, hvilket måske heller ikke er den store præstation, har godt været meget bøvl gennem tiden med at boksen kører hele tiden med blæseren, går i stå/fryser, bliver langsom når man benytter serieoptagelser, fjernbetjeningen sender forkerte kommandoer, boksen holder op med at ville optage. Lad os håbe denne opdatering langt om længe får boksen til at opføre sig nogenlunde troværdigt :)
|
|
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er selvfølgelig den version, du har testet. Lisen med ændringer/forbedringer/fejlrettelser bør du jo kende som pilot.
Redigeret af joern.loenborg - 12-Marts-2012 kl. 23:38 |
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
Ayla
Super bruger Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har installeret den lige nu og den kører i længere tid og bliver færdig.
Starter boksen igen og nu står der på ny "ny software tilgængelig". Forsøger mig med endnu en installation, måske det er alle gode gange to :)
|
|
/Martin
|
|
Shumway
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige opdateret. Der skulle kun et forsøg til. Til gengæld så forsvandt de fleste kanaler fra min favorit liste.
Flot YouSee! En advarsel om det ville have været rart. |
|
Ayla
Super bruger Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Funktioner
Tak(0)
|
Opdatering virkede for mig i 2. forsøg.
Min favoritliste skulle også laves igen (nogle kanaler var fjernet fra den).
|
|
/Martin
|
|
Kristofolos
Ny bruger Oprettet: 07-September-2011 Sted: Midtjylland, DK Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg sad og så en udseendelse på Disc. Science, og kl. 9:43 hoppede boksen over på DR K.
Tænkte wtf? ... Opdagede så at min favoritliste var ændret.. Lidt underligt at Favoritlisten skulle ryge sig en tur - At slukke boksen tænkte jeg, og aha. Nu har jeg så opdateret og rettet Favoritlisten til igen (jeg måtte også slukke da boksen havde stået med sort skærm i 5 min. men det var også det eneste). Får se om boksen nu vil arte sig og lade være med at låse/fryse periodisk.
|
|
TobiasKM
Guld medlem Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige installeret opdateringen, og har rodet lidt rundt. Jeg er sådan set meget positiv omkring det, hastigheden er mærkbart forbedret. Tekst-tv er langt mere brugbart nu.
Jeg er ikke kæmpe bruger af optage funktionaliteten, så der kan jeg ikke rigtig kommentere, men for m ig så er det en mærkbar forbedring i forhold til før. Thumbs up her fra i hvert fald.
|
|
silverj
Junior bruger Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
har opdateret , nu vil den ikke starte op igen ,så vendt ned at opdatere den, yousee siger der er mange der ikke vil starte op igen yousee vil melde tilbage når de finder fejlen.
|
|
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Funktioner
Tak(0)
|
SUPER melding. Jeg venter
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
Besvar | Side 123 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |