|
Stofa + mærkelig fjernbetjening. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stonemask ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2012 kl. 23:34 |
Hej med jer, det er min første post og tror og håber at jeg er på den rigtige sted til at finde udaf mit problem.
Det er faktiskt således at min nabo har et Zaptor box hvor fjernbetjeningen er gåen helt galt. Den virker i princippet, men hvis jeg trykker f.eks. på Menu knappen, så viser den nogen trailere, og hvis jeg trykker på TV-Guide, så sker da ikke noget. Og jeg får ingen on screen info eller noget som helst :S. Tak for muligvis hjælp.
|
|
![]() |
|
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder som om der er valgt forkert output ved opsætning. Dvs, valgt SCART når man bruger HDMI eller omvendt.
Prøv at trykke på den gule knap på remoten når boksen er tændt og viser trailere. |
|
![]() |
|
stonemask ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2012 Status: Offline Point: 2 |
der er kun HDMI tilsluttet
|
|
![]() |
|
joensson ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
filthat har fat i noget. Selvom du kun har hdmi tilsluttet kan man godt være kommet til at vælge Scart under opsætning.
På Stofas driftinformation står der følgende: Problem med forkert valgt output på Zaptor 2: Menuen vises ikke og fjernbetjeningen skifter ikke ordentlig kanalForventes løst: 23-04-2012 00:00Oprettet: 01-03-2012 23:01 Hvis Zaptoren er sat til et forkert output så man oplever ovennævnte fejl, kan det rettes med fjernbetjeningen ved at trykke på "exit", derefter på "menu" og så på den gule knap på fjernbetjeningen. Zaptorboksen burde så vælge det korrekte output og menuen blive synlig. Venlig hilsen Flemming
|
|
![]() |
|
rfalken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2012 Status: Offline Point: 4 |
Virkede det her for dig ? Det virker nemlig ikke på min zaptor der har samme problem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |