|
Der er p.t. noget galt med recordere.dk |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10430 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-April-2012 kl. 08:41 |
De seneste dage har nyeste emner i perioder været helt forsvundet. Lige nu er de der, men funktionen så man kan se flere emner end de 10 der bliver vist, mangler.
Flemming Redigeret af fltk - 11-April-2012 kl. 08:43 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har også samme problem. 'Forum seneste' i højre side af forsiden er der ikke altid.
Jeg benytter Firefox 11.0 på OSX |
|
karula
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu vi er ved problemer: Der er et script af en art, der kører her på webstedet, så loadtiden kan være meget langsom
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har skam også problemer. Siden kan være meget langsom om at loade. Kan ikke ofte ikke gå til "seneste debat", men re-routes efter nogen tid til "debatforum".
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Også her.
Er blevet meget langsom + seneste debat mangler på hoved siden. Fejlen er ens uanset udstyr som jeg bruger. iPad PC Og på arbejdspladsen |
|
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det samme her (iPad 2 + Safari)...
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for info.
Jeg skal nok kigge på det i næste uge. Jeg er på ferie i denne uge. Men jeg kan lige forklare hvordan de forskellige ting virker. De to forum lister på forsiden, kører som sql kald, der caches i 60 sekunder, så alle ser den samme liste. Hvis f.eks. databasen ikke svarer inden for nogle ganske få sekunder, så bliver de blanke, og forsvinder. Det er det man oplever, når de forsvinder. Kan i fortælle mig, om det er noget i har oplevet efter servicevinduet vi havde for et par uger siden ?, for så er det nok vores hostingpartners interne netværk vi skal have kigget på.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige talt med Lars, og vi er ret sikre på at det er vores konkurrence modul der påvirker sitet. Vi kigger på det efter den igangværende konkurrence, så det ikke gentager sig.
Så det er altså ikke hostingpartner, men vores egen teknik der driller.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Bruger udmeldt 10
-- Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
Funktioner
Tak(0)
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:21 |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har kun oplevet problemer med hastigheden siden jeres skemalagte lukning.
Når I alligevel kigger på sagerne, så udskift lige jeres smileys også, så de kører på i-devices uden at blinke <-- pun intended! |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |