recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jurassic park trilogi blu-ray - ingen disk 1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jurassic park trilogi blu-ray - ingen disk 1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Jurassic park trilogi blu-ray - ingen disk 1
    Sendt: 12-April-2012 kl. 19:50
Jurassic park trilogi blu-ray manglede disk 1 i boksen. Hva fanden sker der for Universal Studios?

Boksen er købt i Amazon.co.uk og de vil sgu have jeg returnerer hele lortet. Jeg skal selv betale portoen.Angry
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 19:53
Det lyder ikke, som det Amazon jeg handler med. Hvis der er fejl på den, så plejer man ikke at skulle betale for returporto. Du er sikker på, at du ikke bare skal lægge ud? 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenMJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 20:44
Ved ikke om det er relevant her, men da der var problemer med Saving Private Ryan's Blu-Ray udgivelse fik man tilsendt en returkuvert og så sendte de også omkostningsfrit en ny film den anden vej. Det tog godt nok sin tid - men servicen var sådan se ok og problemet blev løst på tilfredsstillende vis.
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 21:10
Det undrer egentlig også mig, da jeg trode at amazon.co.uk havde lidt mere stil. Jeg har før bestilt en del fra dem uden problemer, men dette er dog det første problem jeg har haft.

Den retur mail jeg har fået står der at jeg skal printe en label og sætte på. Der står på: You will need to pay for return postage costs

Hvis dette ændrer sig så er sagen straks en anden. Jeg har også skrevet til Universal Studios Entertainment og udtrykt min frustration, selvom jeg nok ikke får noget ud af det.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 21:12
Jeg ville skrive tilbage til dem, og så sige, at det ikke kan være rigtigt, at du skal betale, når det er en fejl på produktet. De plejer altid at være til at snakke med.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Redman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-September-2008
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Redman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 16:40
Har du brugt den retur funktion de har på siden, eller har du skrevet en e-mail til dem?

De plejer at være til at snakke med hvis man sender en mail til dem.

Jeg har flere gange modtaget beskadigede steelbooks, og der har de bare sendt en ny, og ladet mig beholde den beskadigede.
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 16:46
Hej igen. Jeg har nu chattet med deres support om problemet for anden gang. De har nu forsikret mig om at jeg bare skal henvende mig til dem efter jeg har returneret så får jeg mine penge for returomkostningerne. Det er godt nok en lidt speciel måde de gør tingene på men hvis det virker er det vel OK.
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 19:20
Så har jeg nu fået penge tilbage fra Amazon.co.uk. Selvom der ikke har været problemer med at returnere til dem, er jeg nu lidt skuffet over det kæmpe arbejde det har givet at returnere filmen. Desuden har det næsten været nødvendigt at hive oplysningerne ud af Amazon for at få at vide hvordan jeg skulle forholde mig.

Jeg har stadig intet hørt fra Universal Studios Entertainment, men det er jo nok også hvad jeg kunne forvente. Lidt skuffende at de ikke en gang har besvaret min mail, men de er jo nok ligeglade. Jeg synes ofte de råber op omkring piratkopiering, men de skal bare huske at der er en grund til at folk gør det.


Redigeret af kasper-n - 24-April-2012 kl. 19:21
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu