|
Waoo Bredbånd nord Hjæælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
crazykarl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2012 kl. 22:08 |
Hej alle sammen... står i den situation at jeg er skiftet fra tdc hometrio til fiber fra bredbånd nord (waoo) .. internettet er flyvende !.. men min gamle fladskærm kan ikke modtage digitalt tv så har anskaffet mig en DC clint 1 .. tilbud i elgiganten :) .. boxen fungere 100% ved min kammerat´s yousee.. min ikke ved mig .. har haft en tekniker fra bredbånd nord ude og han fandt alle kanalerne med sit smarte grej .. så det måtte være et problem med Clinten .. mig af sted til elgiganten bytte bytte køb mand hjem igen .. samme problem .. kan det passe de ikke fungere sammen ?? .. det kan vel ikke passe man skal købe sig frem til noget der virker det burde da bar fungere ? .. håber andre bredbånd nord kunder ser dette...
håber i gider hjælpe mig .. har brugt 200 kr i benzin nu på turene frem og tilbage .. er ved at blive godt tosset ... god weekend !
|
|
![]() |
|
Anders_itu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du sikker på det er et DVB-C signal du får ind?
|
|
![]() |
|
crazykarl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2012 Status: Offline Point: 3 |
ham teknikeren der var her sagde det var den rigtige slags modtager.. også målte han på antenne stikket .. hvor han fandt alle hd kanaler på sin bærbare måle dims..
er helt på bar bund .. |
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Hej!
Prøv at læse mit indlæg: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=110071&title=hjlp-til-waoo-tvkanaler Tror problemet er det samme som jeg oplever... Bond ![]() |
|
![]() |
|
så fik jeg endelig en der virkede .. dc clint 1 fungere åbenbart ikke med mine frekvenser osv.. de ser sådan her ud.. Frekvens: 306 MHZ Netværks-id: 1 Modulation: qam 256 Symbol rate: 6875
Har nu fået mig en Denver DVBC-109HD ! .. den fandt kanalerne med det sammen og fungere dejligt ! ... og EPG virker på de fleste kanaler .. hvor blev jeg dog glad ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |