|
Så er Waoo klar med Viasat |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Ole Pihl
Bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Maj-2012 kl. 16:41 |
Waoo sælger fra i dag Viasat gennem alle deres fiberudbydere .
Desværre er det kun hele Viasat pakker , til en alt for høj pris .
Så vidt jeg kan se på på "Waoo" kan man ikke købe både Waoo tv pakker og viasat pakker sammen , det er enten eller .
Det er jo helt ude i hampen , de burde kunne ligge TV3 og TV3+ i den store pakke fra Waoo , ligesom Stofa og YouSee gør .
Jeg syntes at det er en dårlig aftale Waoo har lavet med Viasat .
Og alt alt for dyrt .
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nåh så forstår jeg hvorfor det pludselig blev dyrt for os.. vi har haft 2 bokse gennem waoo i en lang periode og Viasats store pakke.. i dag fik vi et brev om at de ville have 800kr årligt i EKSTRA service gebyr på boksen... så der fik de lige en fuld opsigelse af alt TV, så må jeg leve med Waoo Bredbånd, og intet andet.
|
|
jeps
Bruger Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det virkelig det, som Waoo har hyped så meget?
Som jeg har forstået det, så har det hele tiden bæret muligt at få Viasat pakken, man skulle så bare handle direkte med Viasat og ikke gennem Waoo (Waoo var så fiber leverandør). Hvis man vælger Viasat: Ingen kanal 4, 5, 6 & 9 og ingen Eurosport. Heller ikke Discovery eller Animal Planet!
Redigeret af jeps - 01-Maj-2012 kl. 20:53 |
|
goof78
Bruger Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det undrer mig egentlig ikke at det bliver et valg om sbs/viasat, klart at viasat har nogle krav, når de får muligheden.
Jeg kunne faktisk godt være fristet til at skifte, syntes ikke jeg ser sbs-net ret meget, og der er da nogle serier på viasat jeg nok kunne være fristet til, nu man ikke kan sammensætte sin helt egen perfekte liste.
|
|
mhv_omjk
Bruger Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
- Jeg vil til enhver tid vælge at have Waoo pakker med SBS kanaler og så have et Viaplay abbonement ved siden af hvis det bare er dokumentarserierne og fodbold man går efter på Tv3 og 3+
Redigeret af mhv_omjk - 02-Maj-2012 kl. 09:02 |
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
|
goof78
Bruger Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det gjorde jeg 1 måned sidste år, altså så tv3 via. viaplay, og det kommer jeg ikke til at benytte igen.
Er enten for gammel eller "uteknisk" til at jeg kan se fidus i at se tv på sin pc, og være begrænset af ikke at kunne se det i eks. soveværelse, eller børneværelse.
|
|
ZackGem
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og så er Viaplay også nede i ca. 50% af tiden.
Har bare bokset meget med det lorte system - Og fået mange undskyldninger retur. |
|
Anders_itu
Bruger Oprettet: 02-Februar-2007 Status: Offline Point: 54 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til viaplays forsvar vil jeg så sige at de nu længe har kørt med 1 måneds gratis tv. Det giver lidt tid at teste det i - også i peak hours hvor jeg kunne forestille mig det er særligt slemt.
|
|
Brandmand1
Ny bruger Oprettet: 05-Februar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan godt bestille både Viasat og waoo, og se det på samme boks. Men det bliver dyrt.
|
|
Fabricius
Super bruger Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg må desværre erkende, at jeg ikke har hjernekapacitet til at regne ud hvad hulen det vil koste mig at få Viasats pakke. Jeg er ikke den store matematiker . Lige nu har jeg WAOO 3, og p.g.a. et uoverskueligt regningssystem kan jeg dårligt gennemskue hvad det egentligt alt i alt koster mig pr. måned.
Nu ser jeg så, at WAOO 3 + Viasat koster 668.- om måneden:
(568.- hvis man kan undvære Film og Sport).
Er der nogen der har orket at regne ud, hvad merprisen reelt bliver, hvis man gerne vil gå fra WAOO 3 til WAOO 3 + Viasat?
Edit: Det går nu op for mig, at WAOO 3 Viasat til 668.- selvfølgelig er uden WAOO's egne tvkanaler. Og så må jeg give Brandmand1 ret: Det bliver fandeme dyrt, hvis man gerne vil have begge pakker :-(
M.v.h.
Henrik. Redigeret af Fabricius - 12-Maj-2012 kl. 16:13 |
|
Ole Pihl
Bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
Funktioner
Tak(0)
|
Waoo tager piss på deres kunder . De har lavet en elendig aftale med Viasat , og kunderne kommer til at betale kassen .
Kunderne har efterspurgt TV3 og TV 3+ , og ikke alt det andet Viasat lort .
Stofa og YouSee kan godt levere disse 2 kanaler i deres pakke , det må Waoo også kunne .
|
|
binderup
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Ole
Viasat pakken svarer mere eller mindre til hvad man får via parabol, hvor der jo så også er en masse andre kanaler man må undvære. Jeg tror at Viasat mere eller mindre dikterer her hvem de vil tilbyde hvad. Når Waoo får mere vind i sejlene og evt kommer til nogle flere antenneforeninger, så vil jeg tro at Viasat er mere til at danse med. Det er rigtigt at det er dyrt hvis man både vil have en viasat og waoo's egen store tv pakke, men jeg tror at de fleste vil vælge en enten eller model.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |