|
Digital video format? |
Besvar |
Forfatter | |
elvisdk1
Ny bruger Oprettet: 12-Maj-2011 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Maj-2012 kl. 11:13 |
Hej!
Jeg har et Panasonic lumix z20. Når jeg overfører video optagelserne til computeren via det med følgende USB kabel, kommer filerne ud som m2ts-filer. (kameraet optager i Avchd) Mit spørsmål er følgende: 1: Hvordan omformatere man filerne så man kan se dem på computeren (gratis) 2: Hvordan får jeg herefter filerne overført til dvd så jeg kan se dem på en dvd (gratis) Jeg er stjerne blank, så en enkelt og let forklaring. På forhånd tak. |
|
Meethoo
Bruger Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den software CD-ROM som fulgte med kameraet har du instaleret den ?
Den burde indholde både afspiller og redigerings mulighederne. Ellers mener jeg at VLC player kan afspille m2ts filer. |
|
elvisdk1
Ny bruger Oprettet: 12-Maj-2011 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej!
Det er korrekt at der fulgte en CD-ROM med kameraet men det er simpelthen bare alt for indviklet. VLC afspiller fint både billederne og Videofilerne (m2ts filerne) Men hvor finder jeg et simpelt program hvor jeg kan brænde filerne på DVD og se det på Tv efterfølgende? Mvh Per PS: Jeg har downloadet DVD Flick men jeg kan ikke finde filerne i den mappe hvor m2ts filerne ligger..... |
|
Meethoo
Bruger Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
Filerne skule gerne ligge i: AVCHD/BDMV/STREAM.
Prøv at søge efter "m2ts to dvd" så dukker der en hel masse programmer op som kan konvertere filerne til dvd format. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |