recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Popcorn Hour A400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af Popcorn Hour A400

Besvar Besvar Side  123 18>
Forfatter
Besked
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb af Popcorn Hour A400
    Sendt: 04-December-2012 kl. 18:55
Recordere.dk ville ikke stå for et fælleskøb, så derfor står jeg for at være mellemmand for dem som er interesseret i at få den nye A-400 billigere, og medieafspiller.dk som er sælgeren her.

HVAD SKAL DEN KOSTE?
 - Den kommer til at koste 1899 kr. plus forsendelse fra medieafspiller.dk (69 kr.) - en besparelse på 300 kr.. Det er ikke en kæmpe besparelse, men det er trods alt penge som tæller - især her i juletiden Smile

HVORNÅR KAN JEG FÅ DEN?
 - Svaret på dette er stadig lidt usikkert. Med lidt held vil den være ude hos de enkelte personer inden årsskiftet. Går det ned ad bakke med heldet, så snakker vi nærmere først i januar.

HVORDAN KAN JEG BESTILLE EN?!
 - Spørgsmålet som i nok alle gerne vil have svaret på Wink Det du skal gøre er at sende en PM til mig med NAVN, ADDRESSE og EMAIL. Så sørger jeg for at ordren bliver oprettet hos medieafspiller.dk som sørger for opkrævning af penge.

BØR JEG KØBE AFSPILLEREN IGENNEM FÆLLESKØBET?
 - Det enkle svar er: "Ja, selvfølgelig!". Ikke nok med at du får produktet 300 kroner billigere, så støtter du samtidig en lille niche-virksomhed som arbejder på at levere produkter til det segment vi hører ind under - AV-entuisister.

Hvis der kommer nogle tilstødende oplysninger, så vil jeg informere her i tråden.
Spørgsmål kan også stilles her i tråden. Dem jeg ikke kan svare på, sender jeg videre i systemet.

Kom glad og vær' med til at få noget nyt grej hjem i stuerne! Thumbs Up

PS! Man kan SENEST ligge sin bestilling afsted til mig fredag den 15. December!

Redigeret af Andersss - 04-December-2012 kl. 19:28
Til top
fordfairlane Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fordfairlane Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 19:12
To spørgsmål

1) sendes der løbende ?
2) hvorfor ville recordere ikke stå for det?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 19:27
1) Som jeg har forstået det sendes de ud af en omgang, altså når sendingen er landet.
2) Der er en relativ lille besparelse, og med recorderes gebyr, vil de ikke mene at det kan betale sig. Så det er for at minimere omkostningerne for os andre.
VIGTIG INFO TILFØJET ØVERST!
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 19:29
Jeg vil gerne svare på recordere.dk's vegne. Vi ville gerne stå for fælleskøbet, men det plejer vi at tage et symbolsk beløb pr. fælleskøb for administration og opsamling af data og markedsførringen af det. 

Det plejer at være 20 kr. pr. handel. Det måtte vi også gerne for sælger, men de skulle så tages fra den rabat i kunne opnå. Det ville sige at jeres rabat blev mindre. Derfor valgte vi at sige nej, og sagde at så måtte brugerne selv stå for det :-), for at opnå den højeste rabat.

Men vi støtter 100% op om dette fælleskøb, så bare køb løs :-)
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Jeg vil gerne svare på recordere.dk's vegne. Vi ville gerne stå for fælleskøbet, men det plejer vi at tage et symbolsk beløb pr. fælleskøb for administration og opsamling af data og markedsførringen af det. 

Det plejer at være 20 kr. pr. handel. Det måtte vi også gerne for sælger, men de skulle så tages fra den rabat i kunne opnå. Det ville sige at jeres rabat blev mindre. Derfor valgte vi at sige nej, og sagde at så måtte brugerne selv stå for det :-), for at opnå den højeste rabat.

Men vi støtter 100% op om dette fælleskøb, så bare køb løs :-)

Det må være en presset branche når man ikke kan give en 20,- til jer.

Redigeret af SVP03 - 04-December-2012 kl. 19:33
SVP03
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 19:38
Lad nu tråden handle om fælleskøbet. 

AV branchen er presset, så vi syntes det er super at medieafspiller.dk vil spille med på et så hot produkt som A400.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-September-2004
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 19:39
1 stk. bestilt :-)

Mvh. Torben
Til top
Hustler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2007
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hustler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 19:41
har også bestilt 1 stk.   :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 20:27
Der er 4 bestillinger i min inbox indtil videre. Så det er 5 maskiner i alt.
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 20:35
Hej

Er også med!

Betyder at min Dune Smart D1 ryger tilsalg. (den understøtter ikke 3d bd iso)

Sejrsen
Til top
kerovan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kerovan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 21:04
300,- i besparelse og så skal vi selv betale forsendelsen ? = 1968kr altså spare vi kun 231kr

IMO er det jo ikke særlig meget at spare, og næsten overflødigt at sætte så meget igang for den lille besparelse.

Kunne Medieafspiller.dk ikke overtales til at sende fragtfrit ? hvis der kommer 10+ bestillinger ? eller som alternativt smide et HDMI kabel eller noget andet med i handlen

Redigeret af kerovan - 04-December-2012 kl. 21:06
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2008
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 21:08
Er lige med på en kigger indtil videre. Håber der måske vil dukke en anmeldelse op inden d.15 :)
Til top

Besvar Besvar Side  123 18>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu