recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skæv iP5. Hvad mener I om det?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skæv iP5. Hvad mener I om det?

Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skæv iP5. Hvad mener I om det?
    Sendt: 08-Januar-2013 kl. 13:16
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 13:21
Ting kan gå i stykker, men det giver selvfølgelig hits at lave sådanne generaliserende artikler.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 13:25
Jamen min iP4S kan ikke bøje i rammen, da det er metal. Den nye iP5 er lavet af alu-ramme og er tyndere. Så hvis volume knapperne er samme str, så har vi miséren. Den tåler bare ikke så meget

Redigeret af Kampus - 08-Januar-2013 kl. 13:25
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Den tåler bare ikke så meget

Igen, en generalisering, der vil noget.

Med tre rapporterede tilfælde ud af adskillige millioner telefoner ejet af folk der har haft den i mere end to uger, er det måske lidt tidligt at konkludere noget som helst.

Der er sikkert mere end tre tilfælde af for gammel mælk i Føtex, men derfor betyder det ikke at mælk er for gammelt.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 13:49
Joh - men det viser en tendens...
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 16:40

Jamen min iP4S kan ikke bøje i rammen, da det er metal. Den nye iP5 er lavet af alu-ramme og er tyndere.

Aluminium er ikke metal ??!? Wink

Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 16:52
Jeg tror faktisk, at iPhone 5 burde være blevet på tegnebrættet noget længere, eller også bør Apple snarest se sig om efter en bedre samarbejdspartner end Foxcomm (eller hvem der nu har fremstillet "karosseriet" til misfosteret).
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 16:53
Efter Steve Jobs er død, har Apple bare ikke været det samme. De er begyndt at lave flere fodfejl. Der har været alt for mange problemer til jeg ville ofre så mange penge som en Iphone 5 koster. Har lige købt mig en Lg Nexus 4, for satan den er lækker :-)
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 16:53
Er vist bare begejstret for, at jeg har min gode gamle iPhone 4 Big smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Enig! Min 4S bliver ikke skiftet ud til noget der er ringere lavet, den oser af kvalitetTongue
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 17:24

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Enig! Min 4S bliver ikke skiftet ud til noget der er ringere lavet, den oser af kvalitetTongue

Åh jeg ved ikke. Min iPhone oser da også af kvalitet. Den er lækker, batteriet holder godt, jeg har 4G. Jeg har på intet tidspunkt måtte genstarte. Og der er stadig ikke den mindste ridse, selv om jeg kun bruger cover, når jeg skal have den sat i holderen på min bil. Det er altså kun et fåtal, som har problemer, i forhold til hvor mange mill. Som er solgt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 17:39
Aluminium er skam et fint metal i utallige legeringer. Du tænker nok på stål som den fustfaste udgave, der sidder rundt om IP4/-S.
Til top

Besvar Besvar Side  123 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu