|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
banielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Status: Offline Point: 227 |
![]() Sendt: 17-Maj-2006 kl. 07:23 |
|
Hej Jeg har netop investeret i en dvb-t (mener det er det den hedder Jeg bor ca. 10 km. udenfor Fredericia (i retning mod Kolding), er der nogle der ved hvor god dækning der er der? (jeg har prøvet at kigge lidt på dækningskortet på digi-tv.dk, men synes at det er svært at se om der er dækning). Hvis jeg ikke har dækning, er der så nogle der ved om jeg har andre muligheder for at modtage dr1 og tv2 digitalt. Jeg er på fællesantenne med Nordit som udbyder. Takker på forhånd |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej. Dækningen på stueantenne, ser nu også godt nok noget "tynd" ud, i netop dit område. Har du slet ikke mulighed for at sætte en udendørs ant. op? Jeg har selv denne, den er meget diskret. http://www.godpris.dk/shop/productinfo.asp?id=DA5000 Redigeret af Pokerface - 17-Maj-2006 kl. 09:18 |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
|
I følge lovgivningen, er din fællesantenne leverandør forpligtiget til at nedtage og fremføre de digitale signaler fra de danske public programudbydere dvs DR1, DR2 og TV2. Har du prøvet at henvende dig til Nordit?
________ Peter |
||
![]() |
||
banielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
|
Kunne godt være jeg skulle prøve med en udendørs-antenne. pfugl --> Hvis jeg skal "fange" signalet over min fællesantenne, ved du så hvor jeg skal gøre dette (tænker på hvordan jeg skal forbinde udstyret) |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej. Ja det er korrekt som "pfugl" skriver, men jeg synes det er en meget dyr løsning. Her hos os leverer Stofa. Dvs. at man først skal købe en slags "Selector" (hos Stofa: "Det digitale spejl" til 1495 kr. og derefter YDERLIGERE betale et abn. på 75 k. om måneden, udover det normale man jo i forvejen betaler (ca. 230 kr. pr. md). Priserne er endda uden tillægs-pakker. Men køber man også dem, bliver det først rigtigt dyrt at glo på "tossekasse". (UPS... lige en rettelse) Redigeret af Pokerface - 17-Maj-2006 kl. 15:59 |
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
||
![]() |
|
hej igen Så er den udendørs antenne nok også umiddelbart det bedste. Vil jo bare så gerne se VM bold i digitalt |
||
![]() |
||
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Hej banielsen Vil det sige at du slet ikke har prøvet, om det kommer med fællesantennen? Det er da bare at sætte den i tuneren og så lade den finde hvad den kan. Mvh. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10530 |
![]() |
|
Det synes jeg også. Godt jeg ikke bor der. Flemming |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
Jeg mener nu ikke det er helt korrekt. Du burde kunne fange tv-signalet med en DVB-C tuner uden div. indstikskort (evt en DVB-T tuner i nogle tilfælde). Det er ikke nødvendig at abonnere på et Digitalt Spejl Redigeret af cnn3 - 17-Maj-2006 kl. 12:39 |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
supermand3236 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
|
Er det rigtigt ? kan man modtage digital tv via sotfa via DVB-C tuner ? Er der nogen som har erfaring med dette ? hvis ja hvilke modtager benytter i og hvad koster en sådan ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej. Først lige så... Som jeg tidligere har skrevet, var der kommet et "0" for meget i den pris jeg oplyste i første omgang. *************** Men ellers okay.... Hmmmm, jeg må indrømme, at jeg ikke har forsøgt, men jeg har forhørt mig hos vores Antenne-forening samt hos Stofas forhandler her i området, og det var den besked jeg fik. Jo jo, de er skis'me dygtige. Redigeret af Pokerface - 18-Maj-2006 kl. 12:12 |
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
Jeg baserer mit svar på følgende tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10964& KW=antenne&PN=0&TPN=3 På side 3 er der et svar fra Århus Antenneforening, som anvender Stofa, jeg har dog ikke selv Stofa. Endvidere fremgår det jo af pfugls tidligere besked, at "I følge lovgivningen, er din fællesantenne leverandør forpligtiget til at nedtage og fremføre de digitale signaler fra de danske public programudbydere dvs DR1, DR2 og TV2. ", så kan man jo heller ikke kode det, vel?? |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |