|
S: Lærred 86" Gain 0.8 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2013 kl. 18:57 |
Manuelt 16:9 lærred i 86" i gain 0.8 sælges.
Ukendt mærke. Nypris 2.995,- Fra Juli 2009. Skal afhentes i Vanløse. Alle bud modtages. ![]() Redigeret af mbw2001 - 08-Marts-2013 kl. 10:04 |
|
![]() |
|
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opdateret med billede.
|
|
![]() |
|
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
300 afhentet?
|
|
![]() |
|
10% af nypris er for lavt for en vare uden fejl.
|
|
![]() |
|
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
Det bare svært og vurdere ny pris når der hverken er mærke eller model nummer
|
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Jeg tillader mig lige at svare på mbw's vegne.
Lærredet er ukendt mærke, da det er blevet byttet hos hifiklubben til anden model. Derfor viser kvitteringen ikke det korrekte mærke, men kun prisen.
|
|
![]() |
|
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
HBO eventuelt?
Jeg er interesseret, men jeg aner ikke hvad du forventer af pris. |
|
![]() |
|
Jeg vil helst ikke sætte en specifik minimumspris. Synes bare at 10% af nypris er meget lavt udgangspunkt. Så vil jeg næsten hellere beholde det hvis jeg på et tidspunkt får TV igen.
Men alle bud er velkomne. Jeg skal bare også kunne overtale finansministeren herhjemme om at sælge. Hun vil dog helst have mere for det end vi selv har givet ;)
|
|
![]() |
|
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
600kr afhentet. :-)
|
|
![]() |
|
Så nærmer vi os en fornuftig pris.
Budet er noteret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |