recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo - Østjysk Energi - DVB-C??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo - Østjysk Energi - DVB-C??

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo - Østjysk Energi - DVB-C??
    Sendt: 07-Marts-2013 kl. 16:49
Er der nogen der ved hvordan DVB-C funker hos Østjysk Energi - Waoo?

Sætter man blot sit coax-antennekabel i fiberboksen, ligesom analog tv? Jeg har prøvet at ringe til Østjysk Energi, men deres kundeservicemedarbejdere er ikke overvældende tekniske, ikke hende jeg har talt med...

Redigeret af cnn3 - 07-Marts-2013 kl. 20:50
mvh Christian
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 16:58

Der har været en anden tråd omkring det, og det var også i det Jyske. Der blev der skrevet, at alle kanaler blev moduleret ud som DVB-C, og kunne fordeles ud til det ønskede antal TVer.
Ikke mindst, der kunne så bruges enhver DVB-C modtager/optager, ganske som på KabelTV og det er jo da et stort +.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 17:10
Nu agerer hvert enkelt energiselskab jo forskelligt og tilbyder forskellige ting, derfor et konkret spørgsmål om Østjysk Energi.

Nogen der ved noget??
mvh Christian
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Sætter man blot sit coax-antennekabel i fiberboksen, ligesom analog tv? Jeg har prøvet at ringe til Østjysk Energi, men deres kundeservicemedarbejdere er ikke overvældende tekniske, ikke hende jeg har talt med...

Nej selvfølgelig ved de ikke en skid

De er heller ikke blevet bedt om at levere tv

MEN ALENE SAT I VERDEN TIL AT LEVERE BILLIG EL
Vent bare: inden længe kan du også købe el-tandbærster og gryder etc
E.L.
Til top
Lyni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2007
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 20:35

Prøv med et kabel, som du selv skriver, fra din CPE(modem) til dit tv.
Det står i linket hvordan dit tv skal indstilles. 

Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Ja, det hedder mere salg!! Det findes vidst overalt idag.

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 20:44
Jeg har ikke TV fra Østjysk Energi endnu da, da jeg gerne vil vide hvad det egentlig er jeg får/kan få. Derfor prøver jeg at spørge om der er nogen der har praktisk erfaring. 
Jeg kender godt siden på østjysk energi's hjemmeside; jeg har spurgt deres kundemedarbejdere nærmere om siden, men de ved faktisk ikke rigtig noget, og mener at digital tv er noget med kanal digital Smile
mvh Christian
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af Lyni Lyni skrev:

Prøv med et kabel, som du selv skriver, fra din CPE(modem) til dit tv.
Det står i linket hvordan dit tv skal indstilles. 

Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Ja, det hedder mere salg!! Det findes vidst overalt idag.

Flere kontorfolk og direktører giver nødvendigvis billigere el
Et energiselskab skal levere billigs mulig el
E.L.
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-September-2008
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 23:49

Jeg har ikke TV fra Østjysk Energi endnu da, da jeg gerne vil vide hvad det egentlig er jeg får/kan få. Derfor prøver jeg at spørge om der er nogen der har praktisk erfaring. 
Jeg kender godt siden på østjysk energi's hjemmeside; jeg har spurgt deres kundemedarbejdere nærmere om siden, men de ved faktisk ikke rigtig noget, og mener at digital tv er noget med kanal digital Smile

Jeg har WAOO bredbånd fra Østjysk Energi, og har selv spurgt til deres tv løsning. Meldingen var at jeg skulle klappe hesten, da der sker omlægninger i løbet af foråret.

Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 09:09
De levere også TV igennem DVB-C men det skal selvfølgelig bestilles først :)
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 09:19
Daniel, har du waoo-tv via østjysk energi?
mvh Christian
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 09:20
Nej men jeg ved det :)
Til top
larsand Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2008
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 09:21
http://www.oestjysk-energi.dk/file/527/pdf
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu