recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp søges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp søges
    Sendt: 09-April-2013 kl. 23:16
Hej, Jeg har følgende setup: 
Harman/kardon avr 255
Ps3
Tdc hometrio
Samsung ue40es6100

Mit problem er som følgende
Jeg har sat ps3 og tdc boksen til min Avr 255 med hdmi og derfra til mit tv.
Når jeg tænder for avr 255 og skifter til det rigtige input sker der ingenting, forstået på den måde at der åbenbart ikke er signal til min 255. Jeg er derfor nødt til at slukke for det hele og derefter tænde tv-->255--->ps3. Men det mærkelige er at det ikke er altid at jeg overhovedet kan få billede frem.
Er min Avr 255 defekt? 
Jeg har købt nye HDMI kabler så de skulle være gode nok.
Min Avr 255 er opdateret til den nyeste firmware.

Skal lige huske at sige at det problem gælder for alt hvad jeg sætter til Avr 255 med HDMI.

Lige nu kører jeg med det hele sat direkte til tv og så med et optisk til forstærkeren.

Ret åndsvagt at have en av reciever hvor man ikke kan bruge alle de gode ting den kan bruges til.
Til top
Pil-babz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2008
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 07:28
Kan den slet ikke finde signal?
Og du har tjekket source instillingerne er sat op til de rigtige hdmi indgange?
Jeg havde faktisk engang problem med min avr 365 og mit Panasonic tv. Hvor der bare kom sne på skærmen.. Det var en opdatering af tv der skulle til.. Efter jeg var gået halvt ud af mit gode skind.. :-)
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 12:08
Det hele er tjekket igennem og alt er sat op rigtigt. 
Den kan godt finde signal (ni ud af 10 gange) når jeg starter med at tænde for tv efterfulgt af Avr og så signalkilden til sidst.
Har en fornemmelse at det kunne være HDCP handshake der ikke fungere ordentligt i Avr.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu