|
Forskellige spørgsmål ang. Sony KDL42W653 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jeb1982 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2013 kl. 16:57 |
Hej alle sammen !
Jeg har lige købt ovenstående tv og selvom jeg plejer at være god til det tekniske, er der lige nogle småting jeg har problemer med. 1: Når jeg vælger Facebook app, ( Under "Home" - Applikationer ) hvordan får jeg så billedet til at fylde hele skærmen? Det fylder nemlig kun ca. 1/3 del og resten af billedet er den kanal jeg er på. 2: Hvordan kan jeg komme til at skrive i adresse feltet når jeg er på nettet? 3: Når jeg har tilsluttet min mac til fladskærmen via HDMI og selvfølgelig vælger den rigtige HDMI indgang på tv'et, viser tv'et kun min skrivebordsbaggrund og ikke mapper mm. som er på computerens skrivebord. Hvordan kan det være? er det fordi jeg skal bruge "Skærmspejling" ? På forhånd tak for hjælpen ![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
3: Hvordan er din skærmindstilling, er den sat til udvidet skrivebord, eller hvordan. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jeb1982 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 26 |
Hej igen.
Det ved jeg ikke, hvordan kan jeg finde ud af det og kan du også hjælpe mig med de andre spørgsmål? ![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Du skal i Grafikkortet ændre til at lade TVet være primær skærm når den er tilsluttet TVet. Du skal e.v.t. efterfølgnde på PCen justere højde og bredde på billedet. At skrive noget i en Webbrowser eller andet på TVet er ikke nemt med TV Remoten, mus og tastatur anbefales, hvis det understøttes, eller gør det på PCen, når den er tilsluttet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg har Mac, så må lige finde ud af hvordan jeg gør det. Men det mhm at Facebook kun fylder 1/3 af skærmen, har ikke noget med computeren at gøre, fordi den har jeg slet ikke tilsluttet.
"Facebook Appen" er en funktion der er indbygget i tv'et og når jeg vælger den, fylder den som sagt kun 1/3 af skærmen og jeg vil gerne have den til at fylde hele skærmen... |
|
![]() |
|
Det kan kun være en indstilling på TVet, andet kan jeg ikke sige, lige som man kan bruge Splitscreen når der bruges TTV. |
|
|
|
![]() |
|
Ok, jeg prøver at rode med det. Nu er der så opstået et nyt problem, som jeg håber at du kan hjælpe med
![]() Når jeg er på nettet på tv'et og det har indlæst en side, kommer der lige efter en boks frem hvor der står: Visning af denne side, kræver for meget hukommelse" Hvad gør jeg ved det??? |
|
![]() |
|
Det kunne tyde på, at TVet ikke har nok hukommelse, kan der gøres noget ved det.? Tja. ? |
|
|
|
![]() |
|
Det kan da ikke passe, det er jo ikke en særlig stor hjemmeside. Hvis tv'et ikke har nok hukommelse til det, så kan jeg ikke se ideen i, at jeg kan gå på nettet med tv'et....
|
|
![]() |
|
Så har jeg lige et nyt spørgsmål. Når jeg vælger "Facebook app' en" under "Home" - "Applikationer", fylder det kun 1/3 af skærmen og resten er tv. Kan jeg ikke få Facebook til at fylde hele skærmen ?
|
|
![]() |
|
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
1: Det kan du ikke, Appen er kun lavet til at fylde den 1/3 del. Men går du ind via internetbrowseren, kan du godt få den til at få fuld skærm. (Det kan godt drille, men kan sagtens lade sig gøre - vi har testet) 2: Ind i Options, så URL indtastning, tryk OK. 3: Du skal bruge skærmspejling. Velbekommen - MVH Sony Center Rødovre :)
Redigeret af SCR - 03-Maj-2013 kl. 11:15 |
|
![]() |
|
Hej !
Tak for svar ! Hvordan får jeg skærmspejling til at virke ??? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |