|
Netflix via TV |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-August-2013 kl. 17:55 |
Hej
Tænker, at det kunne være godt bl.a at kunne få Netflix via TV'et. Jeg vil gerne undgå at skulle trække yderligere netværkskabler, og vil derfor gerne have, at det kan køre via Wi-fi. Jeg har nedenstående TV og Blu-ray afspiller. Vil den nemmeste / billigste løsning være f.eks. at købe en blu-ray afspiller med trådløs netværksfunktion som f.eks. PANASONIC DMP-BDT230EG ? Eller kan jeg købe noget velfungerende dongle-væsen til en af mine eksisterende enheder? TV Samsung LE32B455C4W Blu-ray Panasonic DMP-BD45 På forhånd tak. Venlig hilsen Martin |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter hvad man kan se, så har dit TV ikke Netflix, ej heller tilsyneladende din BD afspiller, den er for gammel. Men PANASONIC DMP-BDT230EG den har.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
Hvis du er tilfreds med din Blu-ray afspiller, så køb en Apple tv. Det er en god lille box, som nok er en af de allerbedste til Netflix.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6286 |
Ja , til pengene er Apple tv3 det bedste stykke elektronik jeg har købt .Jeg bruger den stort set hver dag , og ville nødig undvære den...
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Hvis du vil spare lidt på Apple TV, så er der med jævne mellemrum gode tilbud til under 700 kr. I den seneste måned har både FONA og Elgiganten solgt Apple TV til hhv. 699 og 679 kr.
Et andet tip kan være at FONA normalt matcher webpriser, så hvis du ser Apple TV til en lavere pris på internettet, så matcher de normalt prisen (de tjekker om de kan matche, så der er ingen garanti). På Computercity.dk kan Apple TV købes til 799 kr., hvilket FONA med stor sandsynlighed vil matche. Selv har jeg haft Apple TV i flere år og er super tilfreds, men det kræver også et Netflix abonnement for at få meget ud af den, da YouTube, Vimeo og Podcasts godt kan føles lidt begrænset.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Og Dustin sælger Apple TV 3 til 788 kr. inkl. fragt. Hvilket FONA sikkert også vil matche.
http://www.dustinhome.dk/product/5010636860/apple-tv-3/
|
|
![]() |
|
Hej
Nå, nu har jeg lige købt en WD TV HD LIVE MEDIA PLAYER WIFI i stedet, og umiddelbart ser den jo fin nok ud. Men der er ikke et interface på dansk, og jeg kan ikke se, hvordan jeg kan indtaste danske bogstaver via on-screen tastaturet. Kan jeg mon købe et almindeligt trådløst USB tastatur og løse det den vej rundt? |
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Underlig strategi for anbefaling af et produkt " Apple tv er nok en af de allerbedste til Netflix".
Nu har i anbefalet den, så må i skam også hjælpe manden, nu, hvor han står med et reelt problem. |
|
![]() |
|
Timeguardian, jeg er blevet anbefalet at købe Apple TV i denne tråd. Det er mig selv der har valgt at købe WD TV i stedet, så det er mig der er underlig ;-)
Jeg overvejer dog at bytte den til Apple TV. |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Kan du ikke vølge dansk som menu sprog på din wd live ?
Har ikke boksen selv så det er kun et gæt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |