|
Onkyo BD-SP309 Black |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2013 kl. 22:50 |
Hejsa
Jeg har lige haft en meget dårlig oplevelse med min PS3 som BD afspiller. Havde sat mig godt til rette i sofaen med konen også skulle der ses Star Trek into the darkness i 3d. Til min store overraskelse kunne jeg kun få dolby digital lyd. Så da filmen var forbi kunne jeg hurtig konstatere af den ikke understøtter dolby true hd i 3d visning ( kun dts hd ) Selvom konen mener det er ligemeget kan jeg bare ikke have den mangel i mit lille system. Så nu går jagten ind på en billig BD 3d afspiller. Den skal selvfølgelig understøtte alle lydformater i både 2d og 3d. Både som bitstream og pcm Må gerne være mere lydløs end PS3. Jeg er totalt ligeglad med Streaming og online indhold. Har fundet denne Onkyo Har i noget kendskab til den ? Redigeret af technology - 22-September-2013 kl. 22:52 |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
som kom jeg lige forbi Av connection ved et "uheld"
Tog chancen med den onkyo. Virker som en ok afspiller |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |