|
Nægte modtagelse i pakkeboksen |
Besvar |
Forfatter | |
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-December-2013 kl. 20:47 |
Har et spørgsmål angående returret.
Har købt 2 stk. Asus Memo Pad ved Komplett og har fortrudt købet. Jeg har ikke hentet dem og de ligger stadig i Pakkeboksen. Skal jeg foretage mig noget i forbindelse med returnering (meddele Komplett at jeg ønsker at benytte fortrydelsesretten?) eller skal jeg bare undlade at hente dem og så går resten af sig selv? |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mener der står på den seddel de smider i postkassen at pakken returneres hvis ikke den afhentes inden en bestemt dato.
Men du skal også advisere afsender. |
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
her er hvad der står på deres side
Fortrydelse af købSåledes gør du- Logger ind på din konto.- Bruger søgefunktionen uder ”Min side” til at finde den pågældende ordre. - Gå ind på ordren. - Til højre på siden kan du vælge ”BENYT FORTRYDELSESRET FOR KREDITERING”. - Vælg antallet af produkter du vil fortryde købet på. - Tryk på ”RETURNER MARKEREDE LINJER”. - Vælg årsag og udfyld fejlbeskrivelsen. - Udfyld Auto-reply tracking nr. hvis du har været i kontakt med os på Email ang. den pågældende sag. - Tryk “SEND RETURFORESPØRSEL |
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor ikke spørge komplett.dk, i stedet for et forum???
|
|
thor-thor
Funktioner
Tak(0)
|
Tak til dem der bidrog med konstruktive svar
Havde luret deres returbeskrivelse, men var lidt i tvivl om de også skulle have besked når man faktisk ikke havde modtaget pakken, men jeg sender Komplett en besked, så må jeg se hvad der sker... |
|
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan også kontakte postdanmark og oplyse pakkenummer og fortælle du ikke vil modtage pakken, så sørger de for en hurtigere returnering og du undgår problemer med 14 dages reglen
|
|
.
|
|
zczc
Super bruger Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken fjortendagsregel?
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan aldrig få problemer med 14-dages reglen ved at undlade at afhente en pakke, idet de 14 dages returret først tælles fra den dag du modtager pakken - ikke fra den dag butikken afsender den.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
thor-thor
Funktioner
Tak(0)
|
Talte med Komplett og de ville kontakte Post og trække pakken tilbage, så nu må vi se hvornår kronerne lander på kontoen....
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(0)
|
De har op til 30 dage til at returnere pengene...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |