|
Vægbeslag fra Vogel |
Besvar |
Forfatter | |
Lofferen
Super bruger Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Januar-2014 kl. 11:43 |
Hej alle
Kan man egentlig bruge et vægbeslag som er til 42 tommer til en 50 tommer eller skal man også ud og investere i et nyt vægbeslag?? H. |
|
larsen_mgeic
Guld medlem Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer an på om beslaget er opgivet til at passe til 50" ? du må kunne finde modellen på deres hjemmeside, og se hvad der står. Står der opgivet at det passer til fx. 40-46 så må du jo se på om der står noget om vægt eller andet.
forudsat at VESA er det samme. |
|
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er et vægbeslag der kan vinkles skal du være opmærksom på at dette begrænses hvis man monterer n større skærm end beslaget er beregnet til. Husk også lige at kontrollere det med vægten
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
Lofferen
Super bruger Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved du ved den lejlighed om mit Vogel vægbeslag kan bruges til 50 tommer plasma fra Panasonic som jeg påtænker at købe i den nærmeste fremtid, min pioneer 42 tommer bruger det nu, eller skal jeg investere i et nyt.
Går udfra jeg kan bruge det udfra nedenstående. Specifikationer er nedenfor: Main Color: Silver/Anthracite •Min. size: 42 " •Max. size: 70 " •Max. weight: 100 kg •Min. distance to the wall: 59 mm •Close to the wall, while leaving sufficient room for air circulation •Pre-assembled - install in just 3 easy steps •Universal - complies with VESA MIS-F, 950, 550 God dag Henrik |
|
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du går ind på vogels hjemmeside kan du vælge vægbeslag og se hvilke tv-modeller det passer til, men ud fra det du skriver burde det kunne bruges.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |