|
Problemmer med YouSee Bland selv! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bhn1979 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juni-2014 kl. 19:42 |
Har fået yousee bland selv og nu modtaget min kort nr 2 uden held.
Har et Panasonic vt60 og et Viaccess CA Modul til kortet, når jeg sætter det ind begynder lyden at hakke og kanalerne er stadig krypteret! Håber der er nogen der kan hjælpe ? |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du rent faktisk får (en smule) billede, så bliver kanalen dekrypteret. Hvis det så hakker, så er det sandsynligvis fordi der er indstråling (forstyrrelser) på antenne-signalet.
Er det samtlige kanaler, der hakker, eller er det "kun" nogle få? I så fald, hvilke kanaler er der tale om? |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
bhn1979 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 9 |
For desværre ikke nogen billede frem, tv'et skriver kanalerne er krypteret og lyden hakker på de andre kanaler jeg for !
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Har du prøvet med et andet CA.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nej har desværre ikke andre, har denne her model Maximum Viaccess No8004.
Har tænkt tanken at det kan være den der er skyld i problemet, måske noget du erfare ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der har før været skrevet om moduler som ikke har været gode til nogle TVer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ok :) Så du synes at jeg skulle tage ned i TDC butikken og prøve med deres modul der nede?Har været der nede en gang med min gamle modul og kort uden held
|
|
![]() |
|
Det er ingen skade at få prøvet om der er fejl på det, eller om det skulle virke OK i et andet TV. |
|
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8644 |
Husk at kanalerne ligger flere steder - er det de rette du prøver med?
|
|
![]() |
|
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
|
|
Doo Wop
|
|
![]() |
|
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
bhn1979:
Har du fået løst problemet? Jeg har selv et VT30 og bland selv fra YouSee. Jeg kontaktede telefonisk YouSee for at købe kort og CA-modul. CA-modulet er fra Strong. Er dit fra Strong? Jeg fulgte den medfølgende vejledning. Sørg for at kort og modul er sat rigtig i og vender rigtig i TV'et. Kør en fuld autosøgning af kanalerne og med netværks ID med 111. Det tager ca. 20 minutter.
|
|
Doo Wop
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Dit modul er nok problembarnet. Har ikke kunnet finde noget om det herhjemme og der kræves et "yousee godkendt" ca modul, for at tingene fungerer.
Derudover lige et par spørgsmål - er du tilknyttet en antenneforening ? Hvis ja, så skal der skiftes et filter ifm din opkobling og den skal foretages af din antenneforening/det firma som administrerer jeres anlæg. Har du kontaktet YouSee support og forelagt dem dit problem ? Går ud fra, at du har logget ind på Mit Yousee og valgt dine Bland Selv kanaler. Og gjort som Doo Wop skriver vedr fuld søgning og Net ID 111 og tjekket om kort og modul sidder rigtigt i tv'et. Men som nævnt i starten, så tror jeg at et YouSee godkendt Ca modul vil løse dit problem. Bl.a. Strong som jeg selv har - virker. |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |