|
Invitationer til køb af OnePlus One |
Besvar | Side 123 8> |
Forfatter | |
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juli-2014 kl. 07:17 |
Jeg har fået en invitation til køb af en OnePlus One, som jeg ikke kommer til at benytte mig af.
Jeg ved ikke helt hvordan det funker, men åbenbart skal jeg "claime" min invitation inden kl. 19 i aften. Hvis nogen er interesseret i invitationen, så send mig en PM. Det er først til mølle. Og husk, at der ikke er mange timer at løbe på... EDIT: Denne invitation er brugt. Redigeret af azrael - 17-Juli-2014 kl. 09:56 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den vil jeg gerne have. Sender dig en PB.
|
|
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
Den hurtigste besked kom fra atdjei kl. 7:28, så invitationen er gået til ham.
Jeg har desværre været lidt langsom til at reagere grundet arbejde. Håber I forstår. /az |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
atdjei
Super bruger Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak til azrael, så har jeg bestilt.
Til splinten, send mig din email adresse, så sender jeg min invite, hvis jeg modtager en:-) Jimmi |
|
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
Håber det gik smertefrit med bestillingen. |
|
|
|
Splinten
Funktioner
Tak(0)
|
Godt at høre atdjei :-)Det bliver spændende at høre om erfaringerne med mobilen!
Jeg sender dig en PB med min mail. På forhånd tak :-D
|
|
ninja777
Ny bruger Oprettet: 18-Juni-2014 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Splinten, kan man indlægge billet til et invite, hvis du får muligheden? :)
|
|
Splinten
Funktioner
Tak(0)
|
ninja777: det er måske lidt tidligt at sige endnu - med lidt held stopper de vel også på et tidspunkt med de invites og begynder at sælge telefonerne på normal vis?!?! Men hvis det skulle blive aktuelt til den tid, så skal du nok få min :-)
Redigeret af Splinten - 16-Juli-2014 kl. 12:34 |
|
ninja777
Ny bruger Oprettet: 18-Juni-2014 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Splinten, ja det kan man da håbe at de stopper med. Men hvem ved? :) Ja, lad os se. På forhånd tak ;)
|
|
atdjei
Super bruger Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fandt dette angående invitationer på Oneplus One's hjemmeside.
You will get invites to share if you bought a OnePlus One from oneplus.net. If you got your OnePlus One in May, June or early July, your invites to share will be sent out at the end of July. You do not automatically receive invites to share when you purchase a phone - we need to manually roll them out according to our operations situation. In the beginning quantities will be smaller, but they will increase as time goes by. You will frequently receive new invites to give away as production ramps up. |
|
Langtoft
Super bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også skrevet mig op for flere måneder siden, hvis jeg får en skal jeg nok huske tråden, så der er en der kan få glæde af den. Jeg har mistede tålmodigheden og har købt noget andet :)
|
|
helljohn
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Funktioner
Tak(0)
|
samme her er også skrevet op og har købt andet så får jeg en så kommer min også op her
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
Besvar | Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |