|
Foræres væk: måske defekt A300 Popcorn Hour |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2014 kl. 15:01 |
Hej
Jeg har en halvdefekt a300 jeg forærer væk. Når jeg sætter strøm til kører hdd men der er ikke lys i led og intet signal på skærm. Men når jeg sætter den i standby kommer den røde led frem. Har læst lidt rundt omkring og det er måske et nyt bundkort. En anden teori er strømforsyningen men den er ekstern og ser ikke ud til at fejle noget. Man kan læse lidt mere om fejlen her http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=69984 Jeg har nu købt en A410 så giver den gamle væk uden strømforsyning, og uden hdd. Ren afspiller inkl kassen. Skal afhentes på Frederiksberg :) |
|
![]() |
|
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den aftager jeg gerne :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |