recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Datomærkning af indlæg i oversigter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDatomærkning af indlæg i oversigter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Emne: Datomærkning af indlæg i oversigter
    Sendt: 28-Juli-2006 kl. 12:05

@webmaster Lars

Ved besøg på recordere.dk lidt efter midnat er gårsdagens emner med under seneste emner til højre, men de bliver ofte vist under dagens. En ret ubetydelig fejl, der længe har været der.

I dag opdager jeg, at der slet ikke er skelnet mellem i går og i dag på listerne over flere/50/100/150/200 etc. seneste emner.

Det er da vist en ny fejl: Dagen i går springes ganske enkelt helt over, men det ser heldigvis ikke ud til, at dens beskeder gør.

I øvrigt er navne på dage og måneder på engelsk, men der står d. foran og ordstillingen er også lavet som om de var på dansk (hvad de jo også bør være her på en side med .dk)

Eksempel:

Wednesday d. 26. July

Jeg håber, disse småfejl vil blive rettet, måske i forbindelse med lanceringen af det nye design, der er på vej. 

Ellers skal der kun lyde ros herfra.  

Jeg genså lige "Dimser der duer" nr. 2 2005 fra DK4. Det var der, jeg første gang blev opmærksom på recordere.dk's eksistens. Jeg må sige, at jeg har lært meget mere om emnet siden den blev sendt, og at jeg håber, at der også i dansk TV vil komme mere om det, vi har med at gøre her i forummet.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2006 kl. 11:36

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

I dette forum er i velkommen til at komme med forslag til forbedringer.

Både forbedringer af forummet, såvel som resten af hjemmesiden.

Andre generelle spørgsmål og kommentarer til hjemmesiden er også velkommen her.

God fornøjelse!

Oprindeligt skrevet af Carser Carser skrev:

@webmaster Lars

Ved besøg på recordere.dk lidt efter midnat er gårsdagens emner med under seneste emner til højre, men de bliver ofte vist under dagens. En ret ubetydelig fejl, der længe har været der.

I dag opdager jeg, at der slet ikke er skelnet mellem i går og i dag på listerne over flere/50/100/150/200 etc. seneste emner.

Det er da vist en ny fejl: Dagen i går springes ganske enkelt helt over, men det ser heldigvis ikke ud til, at dens beskeder gør.

I øvrigt er navne på dage og måneder på engelsk, men der står d. foran og ordstillingen er også lavet som om de var på dansk (hvad de jo også bør være her på en side med .dk)

Eksempel:

Wednesday d. 26. July

Jeg håber, disse småfejl vil blive rettet, måske i forbindelse med lanceringen af det nye design, der er på vej.  

Nå, det gav ikke meget respons. Faktisk slet ingen.

Nu dukker det her op igen:

Bemærk: Fejlen har det med at forsvinde op ad dagen, men den var der så sent som i dag før kl. 11.

Forslag til forbedringer: 

• Finde fejlen, som det kunne tyde på har med de sidste par dage i en måned at gøre. 
  • Rette den.
  • Få navne på ugedage og måneder oversat til dansk.

PS: Hvis det bliver bekosteligt eller er dybt teknisk og bosiddende i ikke-tilgængelig kildekode e.l. og dermed ikke sådan lige til at fikse, vil jeg ikke insistere. At svare mig er derimod gratis og behøver ikke tage lang tid!

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu