|
HBO - hvordan modtages det |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2015 kl. 20:01 |
Hej. Jeg vil gerne kunne se HBO i perfekt kvalitet på tv.
Hvad er der af muligheder, når jeg ikke vil have Samsung tv. Lige nu ser jeg Netflix via Apple tv, og vil ikke have dårligere kvalitet. Hverken på billede eller lyd. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
AirPlay til din Apple Tv fra iPhone/iPad/MacBook, hvis du har en af delene...
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Ja, det har jeg. Så det må prøves. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Jeg bruger det fra iPad app'en via AirPlay til Apple Tv og er godt tilfreds.
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Sådan gør jeg også , virker fint... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
ATV har kun PCM lyd brug en Cromecast den har Dolby Digital lyd ;O)
Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Airplay giver vel ikke super kvalitet eller hva? Jeg bruger Chromecast, 1080p og DD+. Eneste ulempe er at det er 60Hz, men det er nu ikke noget der generer mig.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Ser ikke 60HZ som problem hvis bare du har en scaler i Resiveren eller projektoren ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
HBO sender så vidt jeg ved i 60,Hz på chromecast.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Airplay giver 1080p på HBO, ligesom på Chromecast. HBO sagde på et tidspunkt, at surround var på vej til både Chromecast og Airplay. Det er jo som bekendt kommet til Chromecast, men jeg ved ikke lige om det er kommet på Airplay endnu. Dette er vel og mærke Airplay fra iPhone/iPad. Airplay fra Mac er stadig kun Airplay Mirroring og kan ikke anbefales. Først i OS X El Capitan får Mac "fuld" video-Airplay, der kan overtage streamet.
Redigeret af Rasmus Larsen - 19-August-2015 kl. 09:00 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Surround er også kommet til Airplay.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Tak for hjælpen. Så prøver jeg Airplay fra iPad.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |