recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PLEX på Sony tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PLEX på Sony tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henriksen78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksen78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PLEX på Sony tv
    Sendt: 05-November-2015 kl. 15:31

Jeg læste mig til den anden dag at det var muligt at få PLEX på mit sony 805B.
det er også lykedes at få kontakt til min Synology NAS. men her stopper glæden.

mit tv har hale tiden kunne afspille filer fra min NAS. men den viser ikke covers.

er der så en der kan forklare hvofor plex ikke kan ?
den siger noget i stil med, at server ikke er kraftig nok til at trancecode.

de fleste filer jeg har er .AVI eller Mp4 

Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 15:45
wierd kan sige det fungere perfekt på min 50W828b som burde være fuldstændig det samme tv.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksen78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 08:12
er der ingen som har en ide om hvad det skyldes ?
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 09:26
Jeg mener du kan sætte plex til direct stream.
Så burde din NAS ikke transcode
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 09:31
du skal direct streame, det vil sige du ikke kan se de elementer som dit tv ikke har support for, og jeg ved ikke helt med W8 serien om den har support for alle varianter..

selv kører jeg med en 3570K server, så jeg transcoder en del til W828b i sommerhuset, har virket perfekt (samme tv)

den æder ikke alt i direct stream, men den æder meget.. men en NAS er ikke det bedste sted at kører en plex server, hvis du gerne vil kunne afspille på mange apperater, en lille I3 eller en I5 vil være en fordel som Media server.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksen78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 22:22
både direkte  afspilning og direkte streaming er slået til.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu